نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک شما یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کسب‌و‌کار است. چیزی که بسیار هیجان‌انگیز است این است که فقط یک راه برای تبلیغ کسب‌و‌کار وجود ندارد و راه‌های متعددی را می‌توانید امتحان کنید و پی بگیرید.

 

درحقیقت وقتی تمام ترکیبات ممکن از فعالیت‌های بازاریابی را در نظر می‌گیرید هزاران راه برای کسب اطلاعات، در مورد کار شما توسط مشتری وجود دارد. بهترین بخش این است که می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی خود را با آنچه که برای کسب‌و‌کار شما مناسب‌تر است تطبیق دهید.

در حالی که من اعتقاد دارم که به طور کلی اشتباهات می‌تواند یک تجربه مثبت باشد (آنها به شما کمک می‌کنند که یاد بگیرید در یک راه پایدار رشد کنید) اگر از برخی اشتباهات بازاریابی پیشگیری و اجتناب کنید می‌توانید زمان، انرژی و پول زیادی را حفظ کنید.

در ادامه ۷ اشتباه رایج در بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک آمده که باید سعی کنید در کسب‌و‌کار خود از آن‌ها پیشگیری و اجتناب کنید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۷ اشتباه اجتناب‌پذیر بازاریابی کسب‌و‌کار های کوچک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۸
سازه حساب

به گفته سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت ، فقط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کنند می‌توانند از روز ششم تا دهم خرداد ماه فرم فروش ۳۰ درصد سهام خود را از طریق بانک‌ها تکمیل کنند.

 

براساس اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی سهامداران از روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی از روز ششم خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها فرم فروش سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام  خود را تکمیل کنند.

حسین فهیمی، سخنگو ستاد رهبری آزادسازی سهام عدالت در این خصوص گفت: فقط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند به بانکی که شماره شبا خود در آن را به سامانه سهام عدالت داده‌اند مراجعه و فرم فروش را تکمیل کنند.

به گفته وی، زمان فروش ۳۰ درصد سهام از روز ششم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه دهم ادامه دارد.

وی در خصوص کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند گفت: محدودیت ۳۰ درصدی برای کسانی است که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کنند پس از این که نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس پذیرفته شد می‌توانند سهام خود را بدون محدودیت بفروشند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: جزئیات فروش سهام عدالت از طریق بانک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۷
سازه حساب

شاید زمانی که بیل گیتس در سال 1996 جمله معروف «محتوا پادشاه است» را می نوشت، کسی فکر نمی کرد که حدود 25 سال بعد، بازاریابی محتوا تا این اندازه مهم و ضروری شده و تبدیل به ابزار اصلی رشد و توسعه کسب و کارها شود.

 

اما امروز (مخصوصاً پس از بحران های اقتصادی و بهداشتی اخیر) همه می دانند که برای موفقیت در بازارهای رقابتی، راهی جز تولید و انتشار محتوای ارزشمند و با کیفیت برای مخاطبان وجود ندارد.

اما سوال این است که چرا کسب و کارهای ایرانی در بازاریابی محتوا هنوز به پختگی لازم نرسیده اند و اکثر سایت های ایرانی، از ضعف در کمیت و کیفیت محتوا رنج می برند؟ چه علتی باعث ضعف در بازاریابی محتوایی استارتاپ های ایرانی شده است؟

دلایل شکست کسب و کارهای ایرانی در بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی همیشه به موفقیت منجر نمی شود. دلایل شکست در بازاریابی محتوا ممکن است متعدد و متنوع باشد. اما در این یادداشت به ۵ مورد از این دلایل اشاره می کنیم:

۱) تولید محتوا، به صورت حرفه ای انجام نمی شود

در بسیاری از وب سایت های ایرانی، مدیر وب سایت شخصاً (یا توسط کارمندان داخلی شرکت) به کار تولید محتوا می پردازد. تولید محتوا توسط مدیر سایت، باعث بروز ۲ مشکل مهم می شود: اولاً طبیعی است که محدودیت وقت مدیر سایت و حجم کارهای متنوعی که به عهده اوست، باعث می شود که پس از مدتی، تولید محتوا از اولویت های کاری او خارج شده و یا حداقل حجم تولید محتوا به زمان های آزادی که مدیر سایت دارد، محدود شود.

ثانیاً مدیران سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی، تخصص و مطالعه لازم برای موفقیت در بازاریابی محتوایی را ندارند و فعالیت های محتوایی آن ها به دانش و تجربه شخصی شان در این زمینه محدود می شود.

راهکار ساده، موثر و البته مقرون به صرفه این مشکل، «برون سپاری تولید محتوا» است. شرکت های بسیاری در حال حاضر در ایران فعالیت می کنند که از مرحله مشاوره تا تولید و انتشار محتوا را به عهده می گیرند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۵ دلیل شکست استارتاپ‌های ایرانی در بازاریابی محتوا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۵
سازه حساب

طبق اعلام وزارت اقتصاد، امروز آخرین مهلت پذیره نویسی صندوق دارا یکم یا همان صندوق متشکل از سهام دولتی در 3 بانک و 2 بیمه معتبر کشور است و این زمان تمدید هم نخواهد شد.


مهم ترین خبر جدید در این خصوص مربوط به موضوع دوره آزادشدن این سهام است. طبق گفته معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد، پیشنهاد جدیدی مطرح شده که طبق آن دوره آزادسازی از دو ماه به یک ماه کاهش خواهد یافت.

با وجود گذشت حدود سه هفته از زمان اعلام این طرح، همچنان سوالاتی در این خصوص مطرح است که به برخی از آن ها پاسخ می دهیم:

۱-کد بورسی لازم است؟

برخی از بانک ها در پیامک های تبلیغاتی خود به نحو گمراه کننده ای به مردم اعلام می کنند که بدون کد بورسی می‌توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند اما برای خرید این سهام هیچ نیازی به کد بورسی نیست! ولی نکته مهم این است که برای فروش حتما نیاز به کد بورسی هست. لذا شما می توانید سهام دولتی را از طریق بانک ها بخرید و برای فروش آن به تدریج کد بورسی بگیرید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: پاسخ به ۴ سوال مهم درباره خرید سهام دولتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۴
سازه حساب

با مشاهده صعود ممتد بازدهی سهام - برای «تقویت بودجه خرید مسکن»، وارد بورس شده بودند، در حال حاضر به فکر خروج از بورس و ورود به بازار مسکن هستند.

 

تقاضای مسکن نه تنها در تهران که در شهرهای بزرگ از اهرم سود بازار سرمایه برای جبران نسبی قدرت خرید بر اثر جهش قیمت‌ها، استفاده می‌کند.

عده‌ای از خانه‌اولی‌های بالقوه که از سال گذشته با مشاهده روند صعودی شاخص بورس، روانه بازار سهام شده بودند تا نقدینگی محدود خود را برای خرید مسکن تقویت کنند، در روزهای اخیر شرایط بازگشت به بازار مسکن را بررسی کرده‌اند. این موضوع احتمال تبادل تقاضا بین دو بازار سهام و مسکن را تقویت کرده است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، بورس کشور هم در نیمه دوم سال گذشته به میزان محسوس و هم در ابتدای سال ۹۹ به میزان قابل توجه شاهد ورود خانه‌اولی‌های بالقوه به بازار سهام بوده است.

رشد پی‌در‌پی شاخص بورس کشور طی یک سال اخیر سبب شد تعداد بورس اولی‌ها در ماه‌های اخیر به حد چشمگیری افزایش پیدا کند و در این بین تعدادی از سرمایه‌گذاران بورسی جدید، خانه‌اولی‌هایی بوده‌اند که نقدینگی آنها کفاف خرید مسکن در بازار مسکن ماه‌های گذشته را نداده است. اما طی روزهای گذشته نشانه‌هایی از تصمیم برخی خانه‌اولی‌ها و دیگر سرمایه‌گذاران مهاجر از بازار مسکن به بورس برای بازگشت به بازار مسکن مشاهده شده است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تبادل تقاضا بین بورس و بازار مسکن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۳
سازه حساب

روز گذشته شاهد بهبود نسبی شرایط بازار سرمایه بودیم برخی از صف‌های فروش سنگین از جمله صف‌های فروش پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، سرمایه گذاری غدیر و تاپیکو جمع شد و روند برخی شرکت‌های بزرگ همچون هلدینگ خلیج فارس، کالسیمین و پتروشیمی پردیس و مپنا نیز مثبت شدند.


شاخص کل با افت در حدود ۱۹ هزار واحدی به کمتر از ۹۶۸ هزار و ۴۶۰ واحد رسید تا افت در حدود ۲ درصدی را تجربه کند ارزش معاملات نیز به ۱۴۶ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به روز گذشته از آن در حدود ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشترین ارزش معاملات دیروز مربوط به نماد‌های “وتجارت”، “شپنا”، “شستا” و “خگستر” بود.

سیاست و اقتصاد کلان

در بازار ارز و طلا همچنان شاهد رشد قیمت‌ها هستیم همانگونه که در روز‌های گذشته نیز اشاره شد شاهد رهاشدگی بازار‌ها توسط دولت در سال آخر عمر آن هستیم قیمت هر دلار آمریکا به مرز ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و هر سکه طلا نیز با رشد حباب قیمتی به بیش از ۵۰۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تعادل در بازار سرمایه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۳
سازه حساب

تخفیف دادن به مشتریان می‌تواند به تسریع روند معاملات کمک کند. ایجاد حسن نیت بین طرفین باعث درخواست تخفیف از طرف مشتری می‌گردد. اما شما این مزایا را با تخفیفی استراتژیک می‌توانید به دست بیاورید. به مشتری خود اطمینان بدهید که تخفیف دادن قبل از مذاکره می‌تواند سه پیامد منفی داشته باشد.

 

۱- خریدار به‌طور ناخودآگاه نسبت به شما و محصول یا خدمت شما ارزش کمتری قائل می‌شود. اگر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) آن همان مقداری باشد که شما ادعا می‌کنید، پس نیاز به فروش با قیمت کمتر ندارید.
۲- در صورت تخفیف نابهنگام، تمرکز مشتری از ارزش جنس به قیمت آن تغییر می‌کند. به‌جای صحبت کردن و فکر کردن درباره‌ی تاثیر بالقوه محصول در زندگی، مشتری به این می‌اندیشد که قیمت محصول چقدر است.
۳- در نهایت شما از چانه زدن خسته می‌شوید، باید این نکته را در نظر گرفت که مذاکرات موفق نیاز به یک دادوستد صحیح دارد. اگر در مراحل اولیه فرایند فروش، تخفیف بدهید در واقع فرصت درخواست تخفیف از طرف مشتری را از دست خواهید داد. این برای شما یک سابقه خطرناک محسوب می‌شود.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۹ روش برای پاسخ دادن به درخواست تخفیف مشتریان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۲
سازه حساب

برای انتخاب یک سهم بنیادی سرمایه‌گذار ابتدا اقتصاد کشور و اقتصاد جهانی را تجزیه و تحلیل می­‌کند تا بتواند زمان مناسب ورود را تشخیص دهد برای اینکه یک سرمایه گذاری خوب در بورس داشته باشیم ابتدا نیازمند یک استراتژی مناسب بر اساس مدت زمان، بازده انتظاری و میزان ریسک پذیری هستیم.

 

در این راستا اولین قدم، شناسایی سهام شرکت‌ها با استفاده از یکی از متدهای حرفه‌ای تجزیه و تحلیل است برای انتخاب یک سهم معیارهای مشخصی وجود دارد مانند چشم انداز صنعت، میزان سودآوری، میزان نقدینگی، بدهی­‌ها، نسبت قیمت به سود، درصد شناور آزاد، قدرت نقد شوندگی، سیاست شرکت در تقسیم سود، ترکیب سهامداران، سابقه قیمتی سهام و …. از سوی دیگر برای انتخاب سهام باید خصوصیات شخصیتی فرد، سود مدنظر و میزان ریسک پذیری فردی را نیز مدنظر قرار دهیم.

یکی از روش‌های اصلی در رابطه با انتخاب سهم، تحلیل بنیادی سهام است؛ که به وسیله آن می‌توان یک سهم بنیادی ارزنده را انتخاب نمود تحلیل بنیادی یک شرکت در برگیرنده تحلیل صورت­‌های مالی شرکت، نحوه مدیریت، جایگاه رقابتی شرکت، سنجش رقبا و بازارهای وابسته و پیش بینی فروش و هزینه هست.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سهم بنیادی چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۱
سازه حساب

درحالیکه قرار بود جلسه شورای عالی کار با دستور جلسه افزایش حداقل دستمزد (حق مسکن ) کارگران تشکیل شود، به دلیل برکناری رضا رحمانی وزیر صنعت و خالی بودن صندلی وی در این جلسه، نشست شورای عالی کار لغو شد.

 

هرچند که نمایندگان کارگری از قبل نیز اعلام کردند به مانند مصوبه حداقل دستمزد، این بار نیز چیزی را اگر هم تصویب شود، امضا نخواهند کرد.کمال اطهاری پژوهشگر اقتصاد توسعه با تاکید بر اینکه در کشور برنامه جامع توسعه به هیچ عنوان وجود ندارد، گفت: زمانی شما می‌توانید انتظار داشته باشید که کارگران زندگی خوبی داشته باشند که بین عدالت و رشد اقتصادی یک رابطه هم‌افزا وجود داشته باشد.

این در حالیست که در دهه‌های گذشته به هیچ عنوان این موضوع همزمان رخ نداده، از سویی نه در دولت و نه در بخش روشنفکری هیچ برنامه موثری برای پیشبرد این نوع از گفتمان توسعه دنبال نشده و این فقدان برنامه باعث شده که یک دولتی سرکار آید که همیشه مشغول توزیع رانت باشد.

اطهاری با اشاره به اینکه کارفرما در شرایط تورم ۴۰ درصدی نمی‌تواند هم تولید سودده انجام دهد و هم مزد بالا پرداخت کند، ادامه داد: به اعتقاد بنده مشکل اصلی در این بین خود دولت و عملکردش است که در این سال‌ها نتوانسته همان‌طور که عرض کردم رابطه‌ای هم افزا بین رشد اقتصادی و عدالت برقرار کند، به بیان دیگر دولت خراب کرده است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: حداقل دستمزد سال جاری افزایش پیدا می‌کند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۷
سازه حساب

صادقی نیارکی معاون صنایع وزیر صمت در برنامه تیتر شبکه خبر در خصوص بازار خودرو تصریح کرد: امروز فضای التهابی بازار خرید خودرو بهبود یافته و قیمت ها روبه منطقی شدن رفته و حباب ایجاد شده در حال از بین رفتن است.

 

معاون وزیر صمت محدودیت‌های ثبت‌ نام خودرو از طریق ۳روش فروش فوق العاده،پیش فروش و مشارکت در تولید را توضیح داد.

او افزود: برای کنترل قیمت ها در بازار ۳ روش برای خرید و فروش خودرو اعلام شده که شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید می شود.
صادقی نیارکی در ادامه در خصوص شرایط بازار خودر از سال ۹۷ تا کنون گفت: بعد از تحریم ها اولین صنعتی که مورد تحریم قرار گرفت خودرو بود که در نیمه دوم ۹۷ اثر بر بازار گذاشت. خودروسازها به افزایش تولید داخلی سازی و کاهش تعهدات روی آوردند.

او ادامه داد: در پایان سال ۹۷ مجموعه تعهدات این صنعت ۴۵۰ هزار دستگاه بود که در سال ۹۸ به ۲۱۵ هزار کاهش یافت.
معاون صنایع وزارت صمت تصریح کرد: در دو هفته گذشته به دلیل رونق بازارها مثل بورس تعدادی سعی کردند با قیمت سازی در فضای مجازی بازار خودرو را ملتهب کنند که حباب در حال شکستن است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: محدودیت های جدید برای متقاضیان خرید خودرو چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۶
سازه حساب