نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

حسابداری درمانگاه ها ،کلینیک ها و مراکز درمانی

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۹ ب.ظ

حسابداری درمانگاه ها ، کلینیک ها و مراکز درمانی در گروه حسابداری خدماتی قرار میگیرد با این تفاوت که خدمات ارائه شده در این شاخه به مراتب حساس تر از سایر شغل های خدماتی می باشد زیرا خدمات ارائه شده در این مراکز به صورت مستقیم با جان و سلامت افراد در ارتباط است.

 

 

به طور کلی در حسابداری درمانگاه ها ،کلینیکها و مراکز درمانی آنچه بسیار بیشتر از مباحث مالی باید مدنظر قرار گیرد ،کیفیت ونحوه ارائه خدمات است .به عبارت دیگر باید گفت آنجا که پای حفظ جان و سلامت درمیان باشد پول ارزش پایین تری پیدا میکند و اشخاص به راحتی حاضرند برای دریافت خدمات بهتر و اطمینان خاطر بیشتر مبالغ بالاتری پرداخت کنند.

هتل یا بیمارستان

شاید بارها و بارها شنیده باشید که هزینه های بستری در یک مرکز درمانی از هزینه های اقامت در یک هتل ۵ ستاره بیشتر است .این درحالی است که اقامت در یک هتل ۵ ستاره از نظر اقتصادی در گروه کالاهای لوکس قرار میگیرد و اقشار ضعیف و حتی متوسط جامعه به راحتی از ان صرفنظر میکنند ونیازی به استفاده از آن نمی بینند  ولی استفاده از خدمات کلینیک ها و مراکز درمانی در گروه کالاهای ضروری قرار دارند و تمامی سطوح جامعه خواسته یا ناخواسته ناچار به استفاده از آن میباشند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: حسابداری درمانگاه ها ،کلینیک ها و مراکز درمانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی