نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

سهام عدالت آزادسازی کامل تا دهه فجر

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ب.ظ

افرادی که سهامداری به روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌‌اند از تاریخ ۱۹ مرداد ماه می‌توانند نسبت به فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت خود اقدام کنند در حالی‌که، ۴۰ درصد باقی مانده در دهه فجر آزادسازی خواهد شد.

 

محمدرضا معتمد در این خصوص اظهار داشت: ثبت شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت امروز نزد اداره ثبت، به پایان خواهد رسید و حداکثر تا ۱۴ مرداد ماه، صورت‌های مالی حسابرسی نشده آن‌ها منتشر می‌شود.

عضو هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: به این ترتیب یک روز پس از عید سعید غدیر خم (۱۹ مرداد ماه)، امکان معاملاتی شدن سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وجود عملیاتی خواهد شد.

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در مرحله قبل افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند اجازه فروش ۳۰ درصد سهام به آنان داده شده بود اما از ۱۹ مرداد به مناسبت عیدغدیر خم افرادی که سهامداری به روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند تا ۶۰ درصد از تعداد سهام خود را به فروش برسانند و مرحله بعد یعنی در دهه فجر این سهام آزادسازی خواهد شد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سهام عدالت آزادسازی کامل تا دهه فجر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی