نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

روز جهانی حسابداری یادآوری خوبی برای تجلیل از حرفه ایست که یک قرن قدمت داشته و در راستای رسیدن به موفقیت تجاری ضروری و اجتناب ناپذیر است. اگر شما سرپرست تیم حسابداری هستید،حتما تقدیر خود را با پاداش و قدردانی نشان دهید.

 

در روز حسابدار کاری بیشتر از تایید حسابداران انجام دهید!

چرا؟ به این دلیل که اکثر کسب و کارها بدون یک کارشناس حسابداری قابل اعتماد، دوامی نخواهند داشت. از کارمندان حسابداری گرفته تا حسابدار ارشد، این افراد اطلاعات حساب ها و داده های مالیاتی شما را نگهداری می کنند. با رشد کسب و کارها، قوانین و مقرراتی که باید از آنها پیروی کنند هم بیشتر می شود و بنابراین نیاز به تخصص فنی چندین برابر می گردد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: روز جهانی حسابداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۸:۵۵
سازه حساب

تاریخچه طراحی وبسایت : تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

 

جالب که است که بدانید هنوز هم وبسایت تیم برنرز لی وجود دارد و شما در این آدرس میتونید وبسایت را ببینید. در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وبگاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تاریخچه طراحی وبسایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۸:۵۴
سازه حساب

اگر با دقت به اطراف خود بنگریم درمی‌یابیم که اکثر افراد برای سرمایه‌ گذاری دارای سرمایه ‌چندان زیادی نیستند و با مقدار اندک پس‌اندازی که دارند می‌خواهند شروع به سرمایه ‌گذاری کنند و از همان مقدار اندک سرمایه، سود به دست آورند.

 

طبیعتاً هر فردی به دنبال مناسب‌ترین سرمایه‌ گذاری و همچنین سرمایه‌ گذاری با سود بالا می‌باشد اما اینکه سرمایه کجا و چگونه عمل کند تا بهترین نتیجه را داشته باشد نیاز به تجربه و دانش و همچنین تحقیق در این زمینه دارد.

افرادی که دارای سرمایه زیاد برای سرمایه ‌گذاری هستند طبیعتاً دارای انعطاف عمل بیشتری بوده و قدرت به دست آوردن سود بیشتر را دارند، زیرا وقتی سرمایه زیاد باشد می‌توان آن را در بازارهای مختلف طوری تقسیم و سرمایه‌گذاری کرد که هم میزان ریسک پایین آمده و هم میزان سودآوری را بالا برد که درنتیجه سرمایه‌گذاری مطمئن با سود بالا شکل خواهد گرفت.
اما کسانی که می‌خواهند با سرمایه کم شروع به سرمایه‌گذاری کنند باید دقت بیشتری به عمل آورند زیرا به‌اندازه افراد با سرمایه زیاد قدرت مانور نخواهند داشت و معمولاً مجبور به انتخاب یک یا نهایتاً دو بازار برای سرمایه ‌گذاری می‌شوند.

باید در نظر داشت که کار با سرمایه ۱۰ میلیون تومانی جزء سرمایه‌گذاری‌های کوچک محسوب شده و باید دقت بیشتری در سرمایه‌گذاری آن انجام گیرد و انواع راهنمایی جهت سرمایه‌گذاری گرفته شود تا مناسب‌ترین سرمایه‌گذاری انجام شود.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: با ۱۰ میلیون تومان کجا و چطور سرمایه‌ گذاری کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۷
سازه حساب

فروش اینترنتی مانند هر منبع درآمدزایی دیگری در دنیای حقیقی است با این تفاوت که بستر ارائه و پیاده سازی آن در فضای مجازی  می باشد . مانند هر کسب وکار دیگری مراحل بازاریابی ، تحقیقات بازار و خیلی چیزهای دیگر که در بازار های معمولی انجام می دهید را در فروش اینترنتی نیز باید انجام دهید .

 

حتی در بازارهای آنلاین تحقیقات گسترده تری انجام خواهدگرفت چراکه بازار هدف تان می تواند در سراسر کشور یا حتی خارج ازایران گسترده شود .

برای فروش در اینترنت از کجا شروع کنیم ؟
اگر مایلید هرچه زودتر به درآمد اینترنتی برسید کارهای زیر را انجام دهید

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چگونه فروش سنتی را به فروش اینترنتی تبدیل کنیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۵
سازه حساب

اگر شما واقعا یک سرمایه‌گذار بلندمدت هستید، به بازار کساد بعنوان موقعیتی برای کسب درآمد نگاه خواهید کرد، به بررسی خلاصه زندگی‌نامه جان تمپلتون می‌پردازیم، فردی که لقب «شکارچی جهانی قیمت مناسب» را یدک می‌کشد

 

این سرمایه‌گذار مشهور  تمپلتون  یک توصیه معروف دارد که شاید کاربرد ویژه‌ای در بازار سرمایه فعلی ایران داشته باشد.
او در یکی از اظهارنظرهای خود می‌گوید «اگر شما واقعا یک سرمایه‌گذار بلندمدت هستید، به بازار کساد به عنوان موقعیتی برای کسب درآمد نگاه خواهید کرد.»

توصیه‌ای که بارها در بازار بورس تهران از سوی کارشناسان مطرح شده، اما دریغا که در بازار کم‌عمق ایران انگیزه کسب نوسان در کوتاه‌ مدت حرف اول را می‌زند.

با این حال باز هم توصیه می‌کنیم که با مطالعه این بخش از روانشناسی بازار سهام تامل بیشتری در رفتار خود در بازار تامین کنید، شاید شما هم بتوانید با عمل به توصیه تمپلتون در مقام یک سرمایه‌گذار بلندمدت، آینده موفقی را برای خود رقم بزنید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: روش‌ موفقیت به سبک جان تمپلتون در بورس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۴
سازه حساب

راه‌اندازی یک وبسایت همه آن کاری نیست که باید در زمینه رشد کسب‌ و کار و افزایش فروش از سایت خود انجام دهید. در واقع خیلی اوقات حتی بعد از مشاوره‌های بلند مدت و زمان‌بر که منجر به صرف هزینه برای ایجاد یک وبسایت شیک می‌شود باز هم نتیجه دلخواه بدست نمی‌آید و سبد خرید بازدیدکنندگان همچنان خالی است.


ممکن است دلایل مختلفی باعث به وجود آمدن چنین وضعیتی شود، در ادامه به مطالعه‌ی پیشنهادات و تجربیات متخصصین خبره در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت تا نظرات آنها در مورد برخی دلایل شکست سایت‌ها در زمینه جذب کاربران را بدانیم.
این توصیه‌ها، اطلاعات خوبی در اختیار کسانی که به دنبال راه‌اندازی سایت جدید و یا طراحی مجدد سایت کسب‌ و کارشان هستند قرار خواهد داد.

۱. زبان گفتگوی سایت را تغییر دهید

کریس بروگان، نویسنده کتاب‌های پرفروش در زمینه بازاریابی و افزایش فروش از سایت می‌گوید: اکثر وبسایت‌ها با زبان “ما چقدر عالی هستیم” نوشته شده‌اند نه اینکه ما چه مشکلی را حل می‌کنیم. بنابراین بهتر است دیدگاه و نوع زبان سایت چیزی شبیه جمله زیر باشد: آیا شما بدنبال مهارت‌ها، خدمات یا محصولات بهتر هستید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.
زبان سایت شما باید به دور از تعریف و شعار باشد، خود را در کنار مشتری در نظر بگیرید و نشان دهید برای خواسته‌های او راه حل‌هایی منحصربه‌فرد دارید.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چند نکته‌ کار آمد برای افزایش فروش از سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۳
سازه حساب

به صورت کلی اوراق خزانه اسلامی، ابزاری مالی است که مبتنی بر بدهی دولت به نظام بانکی، ذی نفعان و تأمین کنندگان منابع بوده و به وسیله خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر می شود؛

 

 

همواره دولت ها بر اساس فعالیت های خود مبالغی را به پیمانکاران بدهکار هستند؛ گاهی از مواقع این بدهکاری ها تا اندازه ای زیاد است که دولت توان پرداخت آن ها را در مدت زمان کوتاهی ندارد و برای پرداخت آن نیاز به مدت زمان بیشتری دارد.

این موضوع باعث شده برگه بهاداری تحت عنوان اوراق خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی های دولت ایجاد شود.

بر اساس اوراق خزانه اسلامی، خزانه داری کل وزارت امور اقتصادی و دارایی، اوراق بهاداری بانام یا بی نام با بهای اسمی معین و بدون کوپن سود با سررسیدهای حداکثر تا سه سال منتشر می کند که در قبال بدهی های مسجل بخش دولتی و با توافق بستانکاران به صورت تنزیلی با کسر از بهای اسمی اوراقی در اختیار خریداران آن قرار می گیرد .

اینکه اسناد خزانه اسلامی چه کاربرد و ویژگی هایی دارد و چه افرادی می توانند از آن سود ببرند، بهانه ای شد تا در این مطلب نگاهی به اوراق خزانه اسلامی داشته باشیم .

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: اوراق خزانه اسلامی؛ سودآوری با کمترین ریسک در بورس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۸
سازه حساب

ما برای اینکه بتوانیم در بازار سرمایه ترید و معامله گری و یا هر کار دیگری موفق باشیم لازم است از طبیعت چیزهایی را یاد بگیریم، همانگونه که اعداد فیبوناچی و عدد طلایی کمک زیادی به ما می کنند.

 

 

کروکدیل ها چه چیزی می توانند درمورد معامله گری به ما یاد دهند؟

در قسمت استوایی استرالیا کروکدیل آب شور قاتلی ترسناک و باهوش است که چندین روز یا هفته صبورانه منتظر می ماند تا شکاری بی خبر از همه جا به لبه ی آب بیاید و تبدیل به غذای بعدی او شود.

کروکدیل ها از بسیاری از جهات موفق ترین حیواناتی اند که تا به حال وجود داشته اند.

آنها حدود ۲میلیون سال است که مشغول زندگی اند و حتی از دایناسور ها نیز بیشتر زندگی کرده اند.

آنها در طول سال ها تکامل یافته اند تا در کنار انسان ها موفق ترین شکارچی زمین باشند کروکدیل ها قاتلانی فرصت طلب اند.

مشهور است که آنها ابتدا رفتار شکار خود را به دقت بررسی میکنند و تا سرحد مرگ منتظر می مانند و وقتی که زمان مناسب فرا رسید با دقت و اعتماد به نفس شکار خود را صید میکنند.

در واقع برای مردم امری عادی است که با این حیوانات برای روز ها و شاید هفته ها شنا کنند بدون هیچ نشانه ای از حمله تا اینکه روزی یک نفر برای شنا، ماهی گیری یا حتی قدم زدن می رود ودیگر باز نمی گردد.

نکته:

این شواهد دنیای واقعی نشان میدهد که یکی از قدیمی ترین و خوش تکنیک ترین شکارچیان روی زمین در واقع یکی از صبور ترین و منظم ترین ها نیز هست.

تئوری سازگاری با محیط داروین نیز به این حیوانات علاقه خاصی دارد آنها به این دلیل از زمان دایناسور ها تا کنون دوام آورده اند که روش شکار و وفق دادن خودشان با محیط ، روشی موفق بوده است.

کروکدیل آب شور شاید آخرین شکارچی طبیعت باشد، او فقط به یک وعده در هفته احتیاج دارد زیرا شکار هایی کم اما با ارزش را می گیرد تا زیاد و بی ارزش.

به عنوان سرمایه گذار چیز های زیادی از کروکدیل ها میتوان یاد گرفت بیایید چند نمونه از آنها را کشف کنیم…

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: در بازار سرمایه و بورس به سبک کروکدیل معامله کنیم!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۴
سازه حساب

برای خرید یک وبسایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که چه ویژگی طراحی وبسایت را برای چه کاری و با چه هدفی نیاز داریم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم یک سایت با محتوای خوب داشته باشیم.

 

ظاهر وبسایت

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت (UI Design) است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند.

وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

طراحی خوب علاوه بر رعایت اصول روز طراحی دنیا لازم است که واکنش‌گرا (طراحی سایت ریسپانسیو) باشد. امروزه درصد بسیاری از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ویژگی های طراحی وبسایت سازه حساب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۲
سازه حساب

ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده زعفران 90 درصد از بازار جهانی زعفران را به خود اختصاص داده است ، اسپانیا در حال رقابت با ایران است و این در صورتی است که تنها علت آن بسته بندی‌های بهتر کشور اسپانیا می‌باشد.

 

در این میان مشکلاتی نظیر صادرات فله‌ای، نبود نظارت و ایجاد انگیزه در تولید محصول با کیفیت، حضور دلالان و  واسطه‌ها در این بازار، عدم نظارت و مدیریت مناسب، نبود بسته‌بندی مناسب، عدم تعامل با کشورهای مقصد و …  سبب شده است تا زعفران ایران با نام کشورهایی نظیر اسپانیا و امارات وارد بازارهای جهانی شود و دست اقتصاد و کشاورزان ایرانی از مزایای تولید زعفران در کشور کوتاه باشد.

برای کمک به رفع این مشکل، معاملات آتی زعفران در بورس ایران راه‌اندازی شد.

قراردادهای آتی زعفران برای اولین بار در خرداد سال ۹۷ در بورس کالای ایران راه‌اندازی شد و هدف آن، ایجاد سامانه‌ای برای پوشش ریسک تولید کنندگان ایرانی و شفافیت بیشتر در این بازار بود.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: قراردادهای آتی زعفران در بورس کالا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۱
سازه حساب