نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

ویژگی های طراحی وبسایت سازه حساب

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ

برای خرید یک وبسایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که چه ویژگی طراحی وبسایت را برای چه کاری و با چه هدفی نیاز داریم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم یک سایت با محتوای خوب داشته باشیم.

 

ظاهر وبسایت

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت (UI Design) است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند.

وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

طراحی خوب علاوه بر رعایت اصول روز طراحی دنیا لازم است که واکنش‌گرا (طراحی سایت ریسپانسیو) باشد. امروزه درصد بسیاری از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ویژگی های طراحی وبسایت سازه حساب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی