نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش پایگاه تخصصی بیتکوین استرالیا، ایران تا راه اندازی اولین ارز دیجیتال ریال این کشور یک قدم فاصله دارد . این ارز بدون نام، به پشتیبانی ریال ایران منتظر تصویب نهایی بانک مرکزی ایران قبل از توزیع در بانکهای سراسر کشور است .

سید ابوطالب نجفی، رئیس شرکت طراح و منتشر کننده این ارز اطمینان داد که به زودی راه اندازی می شود. در مرحله اول، زیرساخت بانکداری بلاکچین (زنجیره بلوک ها) به بانک های اقتصادی ایران داده می‌شود تا از آن به عنوان یک ابزار پرداخت در معاملات و واریز های بانکی استفاده شود .

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۶
سازه حساب

فارس/ براساس عملکرد درآمدهای مالیاتی دولت که در نماگرهای بانک مرکزی منتشر شد ایرانی‌ها در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۱۷۴۰ میلیارد تومان مالیات بر ثروت پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳٫۷ درصد رشد داشته است.

مصوب ۶ ماهه مالیات بر ثروت در بودجه سال ۹۷ ، ۱۷۸۰ میلیارد تومان بوده و مصوب کل امسال ۳۴۹۰ میلیارد تومان است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۵
سازه حساب

درباره تعیین قیمت خودروها روز گذشته جلسه ای با حضور خودرو سازان، کمیسیون صنایع مجلس و نمایندگان انجمن قطعه سازان خودرو برگزار شد که تا بخشی از این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور داشت اما از آنجا که وزیر صنعت باید برای استقبال از رئیس جمهور عراق به فرودگاه می رفت ادامه جلسه بدون حضور وزیر صنعت برگزار شد.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۴
سازه حساب

مهر/ خریداران ارز طی روزهای گذشته با چند گزینه جدید از سوی صراف‌ها برای پرداخت ارز مواجه می‌شوند که از جمله آن، دارا بودن کارت ملی، کارت بانکی و سیم‌کارت به نام فرد متقاضی است.

طی روزهای گذشته، تغییراتی در شیوه پرداخت ارز در صرافی‌ها به وجود آمده است و افراد متقاضی خرید ارز، با شرایط جدیدی مواجه می‌شوند که حتما باید آن را رعایت کنند تا بتوانند در سرفصل‌های سایر، از صرافی‌های مجاز، ارز خریداری کنند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۳
سازه حساب

فارس/ دستورالعمل توزیع مرحله اول بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد که بر اساس آن سهم ریالی هر خانوار به نسبت تعداد جمعیت مشخص شده است.

هیئت وزیران در جلسه ۲۷ آبان ماه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را تصویب کرد.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۰
سازه حساب
ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به‌صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت آغازشد.

­­سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: درگاه ثبت نام کارت سوخت المثنی درسامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir و همچنین دریافت اپلیکیشن این سامانه ازساعت ۸ صبح در دسترس عموم قرار گرفته است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۸
سازه حساب

خراسان/ پس از محدود شدن خرید از طریق کارت خوان‌ها به ۵۰ میلیون تومان در روز برای هر کارت بانکی ، برخی خبرها حاکی از این است که در روزهای آینده بانک مرکزی طرحی را پیاده‌سازی خواهد کرد که براساس آن «هر شماره ملی» فقط می‌تواند روزانه ۵۰ میلیون تومان خرید از طریق کارت‌خوان‌های فروشگاهی داشته باشد. بدین ترتیب حلقه محاصره دلالان ارزی تنگ‌تر خواهد شد.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۰
سازه حساب

تسنیم/ قانون جدید چک که به تازگی برای اجرا ابلاغ شده است، ۱۱ تغییر عمده را در پی داشت.

رئیس جمهور ابتدای هفته جاری «قانون اصلاح صدور چک (قانون جدید چک) را جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ابلاغ کرد که در قانون جدید ۱۱ اصلاحیه اعمال شده است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۸
سازه حساب

دنیای اقتصاد/ بانک مرکزی در یک بخشنامه ۹ بندی، شرایط جدید چک‌های تضمینی را ابلاغ کرد. براساس بخشنامه بانک مرکزی، چک‌های تضمینی پس از تاریخ ابلاغ این بخشنامه صرفا در وجه گیرنده (ذی‌نفع) چک صادر می‌شود و درج مشخصات متقاضی و گیرنده، شماره سریال، مبلغ و علت درخواست چک الزامی خواهد بود.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۶
سازه حساب

بر اساس اعلام مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار، نتایج طرح آمارگیری نیروی کار کشور در سال ۹۶ نشان می دهد که از حدود ۳.۲ میلیون نفر بیکار کشور در سال ۹۶، حدود ۱.۸میلیون نفر، بیکار قبلاً شاغل ۱۰ ساله و بیشتر بوده اند. در این میان، از بین عواملی که موجب ترک شغل بیکاران در طی پنج سال گذشته شده است، چهار عامل نسبت به بقیه عوامل در ترک شغل شاغلان و افزایش بیکاری این گروه نقش و تاثیر بیشتری داشته اند.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۳
سازه حساب