نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۲۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

آزادی مالی از آرزوهای مهم همه است اینکه کار نکنید ولی تا آخر عمرتان از لحاظ مالی تامین باشید، برای این کار دلیل خوبی وجود دارد.

 

هرگز نمی‌توانید زمانی را تصور کنید که بحران مالی تمام دارایی و منبع درامدتان را مانند جارو بروبد.

در عصر حاضر که اقتصاد نوسانات زیادی دارد این نگرانی بیش از قبل شده است.

در نتیجه دانستن در مورد اهمیت آزادی مالی و همچنین راه‌های برای رسیدن به آن بسیار ضروری است.

شما نیز می‌توانید به آزادی مالی دست یابید.

۱ – خارج شده از تله “معامله‌ی زمان در ازای پول”

اکثر افراد جامعه، در هر گوشه‌ای از بازار کسب و کار که مشغول آن هستند، از کارگران ساده تا مهندسان خبره و پزشکان متخصص، همگی برای کسب درآمد و گذراندن زندگی، درگیر تله‌ی “زمان در برابر پول ” هستند.

هر یک از این افراد، بسته به میزان کارآمدی و تخصص‌شان، برای یک ساعت کار، میزان مشخصی دستمزد دریافت می‌کنند.

مهم نیست چقدر، چه صد تومان، چه یکصدهزار تومان، در هرحال باید یک ساعت از زمان‌شان را بدهند تا آن پول را دریافت کنند، آنها وارد معامله‌ای شده‌اند که تا آخر عمر ادامه دارد و اگر کلی‌تر به موضوع نگاه کنیم، در حال معامله عمرشان در برابر مقدار مشخصی پول هستند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چگونه با کار اندک به آزادی مالی برسیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۲
سازه حساب

یکی از اصلی ترین راه های حضور شما در دنیای دیجیتال، داشتن یک وبسایت برای هر کسب و کار است.  بعضی از شرکت­ها تنها از طریق وب ­سایتشان درآمدزایی می کنند.

 

کاهش هزینه

می توان گفت بهترین و ساده ترین روش برای رشد و پیشرفت کسب ­وکار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد و شکوفایی کسب و کارتان تمرکز کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای کسب و کارها می توان در نظر گرفت. وب­سایت بهترین روش کاهش هزینه ­های کسب­ وکار است. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است.

بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر وب سایت شما به درستی و استاندارد طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین خواهد کرد .

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: اهمیت داشتن وبسایت برای هر کسب و کار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۰
سازه حساب

هرجا صحبت از سرمایه و سرمایه‌گذاری می‌شود، نام وارن بافت در صدر بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران دنیا خودنمایی می‌کند او کسی است که با 87 سال سن همچنان با اشتیاق سرمایه‌گذاری می‌کند و فکر بازنشستگی در سر ندارد.

 

وارن بافت اولین سرمایه‌گذاری موفقش را در سن ۲۷ سالگی انجام داد و در این سن توانست (با توجه به ارزش پول امروز) معادل ۲ میلیون دلار سرمایه جمع کند.

او اکنون سومین فرد ثروتمند جهان است!

وارن بافت در مورد این که ایده‌های سرمایه‌گذاری خود را چگونه پیدا می‌کند گفته که من به عنوان یک سرمایه‌دار با افراد باتجربه ملاقات می‌کنم. در پایان ملاقات من دارای تجربه می‌شوم و او دارای سرمایه!

اما افراد تازه‌کار چگونه باید در سرمایه‌گذاری‌های خود موفق شوند؟

در این مقاله به بررسی ۸ توصیه کلیدی از وارن بافت می‌پردازیم که سرمایه‌گذاران مبتدی بهتر است به آن‌ها توجه داشته باشند

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ توصیه وارن بافت برای سرمایه گذاران مبتدی بورس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۸
سازه حساب

همیشه تصورم این بود که ویروس‌ها، جز بیماری و دردسر چیزی برای ما ندارند. با این حساب، طبیعی است که وقتی مشغول مطالعۀ روش‌های مختلف بازاریابی بودم و با نوع ویروسی بازاریابی آشنا شدم،

 

بلافاصله این سوال برایم مطرح شد که بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing) چیست و واقعا یک ویروس چه ارتباطی با بازاریابی می‌تواند داشته باشد

اسم بازاریابی ویروسی خیلی کنجکاوم کرده بود و انگیزه‌ام قوی شد تا بخواهم بیشتر در مورد بازاریابی ویروسی بخوانم. و پس از کمی گشت و گذار (یا همان تحقیق خودمان)، در کمال ناباوری به این نتیجه رسیدم که برخی از ویروس‌ها نه تنها ضرری برای کسی ندارند، بلکه بطور معجزه آسایی می‌توانند زندگی ما را دگرگون کنند و ره صد ساله ما در رسیدن به موفقیت کسب و کارمان را یک ساله کنند! چگونه؟ با استفاده از بازاریابی ویروسی!

اما بازاریابی ویروسی دقیقاً به چه معنی است؟ من قصد دارم در همین مطلبی که می‌خوانید، به این سوال پاسخ بدهم و یک کاوش عمیق در مفهوم بازاریابی ویروسی داشته باشم.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: با بازاریابی ویروسی آشنا شوید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۷
سازه حساب

هر شرکت سهامی خاص یا سهامی عام به قسمت‌هایی مساوی تقسیم می‌شود که به هر یک از این قسمت‌ها یک سهم گفته می‌شود.

 

اساسی‌ترین فرق بین یک شرکت سهامی خاص با سهامی عام این است که همه می‌توانند سهام شرکت‌های عام را خرید و فروش کنند ولی سهام شرکت‌های سهامی خاص در مالکیت عده‌ای خاص است.

وقتی که شما یک سهم از شرکت خریداری می‌کنید در فعالیت‌ها، و سود و زیان آن شرکت شریک می‌شوید و سهامدار آن شرکت خواهید بود.

ورقه سهم چیست؟

 

ورقه سهم سند قابل معامله‌ای است که نماینده تعداد سهامی است که صاحب آن داراست.

در واقع برگه سهام، نشان‌دهنده مالکیت تعداد مشخصی سهام یک شرکت است و اطلاعات مهمی از قبیل نام شرکت، شماره ثبت، نام و مشخصات دارنده سهام و مبلغ اسمی سهم بر روی آن نوشته شده است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سهم و سهام در بورس دقیقا چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۶
سازه حساب

اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.

 

همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شما اطلاعات محصول خود را به وی بدهید، به تصمیم او بستگی دارد.

 

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای، بهره وری هرگونه استراتژی بازاریابی را با نشانه گیری روی مشتریان بالقوه ای که احتمال بیشتری برای تعامل دارند، افزایش می دهد. همچنین به مخاطبان شما فرصتی برای انتخاب می دهد.

با ارائه اطلاعات خاصی مانند نام، آدرس ایمیل یا شماره تلفن، مصرف کننده به شما اجازه می دهد تا از اطلاعات موجود در برابر محتوای ارزشمندی مانند کتاب الکترونیکی یا مقاله استفاده کند. همواره با مشتریان خود در تعامل باشید تا به علایق و خواسته های آنها دست یابید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بازاریابی اجازه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۵
سازه حساب

ui و ux دو موضوع بسیار مهم در طراحی و برنامه نویسی وب سایت هستند که مکمل همدیگر هستند . یعنی اگر در کنار هم باشند نتیجه ای که مد نظر ما است را ایجاد خواهد کرد .

 

UX

UX در حقیقت مخفف عبارت User experience deisgn می باشد که به معنی طراحی تجربه کاربری می باشد. UX فرآیند ایجاد تغیراتی در صفحه سایت یا هر ابزار شما می باشد که تجربیات معقول و خوب و مرتبط با حوزه کاری را کاربران ایجاد می کند. این طراحی شامل کل روند طراحی سایت تا فروش محصول می باشد که از جمله جنبه های آن می توان به نام تجاری، طراحی محصول یا سایت، قابلیت استفاده از محصول یا سایت و عملکرد آسان اشاره کرد.

تجربه کاربر از ابزار شما خیلی مهم است و ممکن است به لحاظ ذهنی در حافظه ذخیره شود. کاربر ابزار شما را درک می کند و در مورد آن فکر می کند. تجربه کاربر همواره میتواند برای ما مفید باشد زیرا به طور مداوم با توجه به تغییرات سیستم های شما می توانید عیب ها و نقص ها را پیدا کند و شما ببینید که کجا نظر کاربران را جلب کرده اید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ui و ux چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۸
سازه حساب

اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار “تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با این اوراق توضیحاتی ارائه می‌گردد.

 

اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟

همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن می‌خواهند تنها بایستی به بانک مسکن مراجعه نمایند.

تا چندین سال قبل افراد بایستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام می‌کردند و در سرمایه‌شان تغییری ایجاد نمی‌کردند.

تا پس از یک سال بانک مطابق دستورالعمل مبلغ وام را به آن‌ها اعطا می‌کرد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تسه چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۶
سازه حساب

یکی از دوستانم سهام یک شرکت را خرید و در مدت 3 ماه پول او دوبرابر شد، آیا من هم می‌توانم چنین بازدهی و سود خوبی از سرمایه‌گذاری در بورس کسب کنم؟آیا می‌توانم ماهیانه یک مبلغ ثابت از بورس درآمد داشته باشم؟

 

اینها سوالاتی هستند که به احتمال قوی در ذهن شماست و سعی می‌کنیم در این مطلب به آنها پاسخ دهیم.

همانطور که احتمال ضرر و زیان سنگین در بورس وجود دارد، کسب سود عالی نیز در بورس امکان‌پذیر است.

خرید سهام در بورس یک سرمایه‌گذاری است و ویژگی سرمایه‌گذاری نیز همین است که شما مطمئن نیستید بازدهی چقدر خواهد بود؟

البته برخی سرمایه‌گذاری‌ها مانند سپرده‌گذاری پول در بانک، اینچنین نیستند ولی بازهم شما مقداری ریسک دارید.

ریسک از دست رفتن ارزش پول به دلیل افزایش نرخ تورم و کم شدن قدرت خرید، ریسکی است که شما با سپرده‌گذاری در بانک متحمل می‌شوید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سرمایه‌گذاری و کسب درآمد ماهیانه از بورس ممکن است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۵
سازه حساب

شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.

 

اقدامی که در صورت نهایی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده های کلاهبرداری در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می شود.

به گزارش تسنیم، مصوبه اخیر شورای عالی قضایی مبنی بر برنامه ریزی برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی را می توان منشأ تحول بزرگی در سیستم قضایی و حتی اقتصادی کشور بیان کرد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: قولنامه مسکن حذف می شود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۵۳
سازه حساب