چند نکته کار آمد برای افزایش فروش از سایت
راهاندازی یک وبسایت همه آن کاری نیست که باید در زمینه رشد کسب و کار و افزایش فروش از سایت خود انجام دهید. در واقع خیلی اوقات حتی بعد از مشاورههای بلند مدت و زمانبر که منجر به صرف هزینه برای ایجاد یک وبسایت شیک میشود باز هم نتیجه دلخواه بدست نمیآید و سبد خرید بازدیدکنندگان همچنان خالی است.
ممکن است دلایل مختلفی باعث به وجود آمدن چنین وضعیتی شود، در ادامه به مطالعهی پیشنهادات و تجربیات متخصصین خبره در حوزههای مختلف دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت تا نظرات آنها در مورد برخی دلایل شکست سایتها در زمینه جذب کاربران را بدانیم.
این توصیهها، اطلاعات خوبی در اختیار کسانی که به دنبال راهاندازی سایت جدید و یا طراحی مجدد سایت کسب و کارشان هستند قرار خواهد داد.
۱. زبان گفتگوی سایت را تغییر دهید
کریس بروگان، نویسنده کتابهای پرفروش در زمینه بازاریابی و افزایش فروش از سایت میگوید: اکثر وبسایتها با زبان “ما چقدر عالی هستیم” نوشته شدهاند نه اینکه ما چه مشکلی را حل میکنیم. بنابراین بهتر است دیدگاه و نوع زبان سایت چیزی شبیه جمله زیر باشد: آیا شما بدنبال مهارتها، خدمات یا محصولات بهتر هستید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم.
زبان سایت شما باید به دور از تعریف و شعار باشد، خود را در کنار مشتری در نظر بگیرید و نشان دهید برای خواستههای او راه حلهایی منحصربهفرد دارید.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چند نکته کار آمد برای افزایش فروش از سایت