نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک شما یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز کسب‌و‌کار است. چیزی که بسیار هیجان‌انگیز است این است که فقط یک راه برای تبلیغ کسب‌و‌کار وجود ندارد و راه‌های متعددی را می‌توانید امتحان کنید و پی بگیرید.

 

درحقیقت وقتی تمام ترکیبات ممکن از فعالیت‌های بازاریابی را در نظر می‌گیرید هزاران راه برای کسب اطلاعات، در مورد کار شما توسط مشتری وجود دارد. بهترین بخش این است که می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی خود را با آنچه که برای کسب‌و‌کار شما مناسب‌تر است تطبیق دهید.

در حالی که من اعتقاد دارم که به طور کلی اشتباهات می‌تواند یک تجربه مثبت باشد (آنها به شما کمک می‌کنند که یاد بگیرید در یک راه پایدار رشد کنید) اگر از برخی اشتباهات بازاریابی پیشگیری و اجتناب کنید می‌توانید زمان، انرژی و پول زیادی را حفظ کنید.

در ادامه ۷ اشتباه رایج در بازاریابی کسب‌و‌کار کوچک آمده که باید سعی کنید در کسب‌و‌کار خود از آن‌ها پیشگیری و اجتناب کنید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۷ اشتباه اجتناب‌پذیر بازاریابی کسب‌و‌کار های کوچک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی