نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۹ روش برای پاسخ دادن به درخواست تخفیف مشتریان

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۲ ب.ظ

تخفیف دادن به مشتریان می‌تواند به تسریع روند معاملات کمک کند. ایجاد حسن نیت بین طرفین باعث درخواست تخفیف از طرف مشتری می‌گردد. اما شما این مزایا را با تخفیفی استراتژیک می‌توانید به دست بیاورید. به مشتری خود اطمینان بدهید که تخفیف دادن قبل از مذاکره می‌تواند سه پیامد منفی داشته باشد.

 

۱- خریدار به‌طور ناخودآگاه نسبت به شما و محصول یا خدمت شما ارزش کمتری قائل می‌شود. اگر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) آن همان مقداری باشد که شما ادعا می‌کنید، پس نیاز به فروش با قیمت کمتر ندارید.
۲- در صورت تخفیف نابهنگام، تمرکز مشتری از ارزش جنس به قیمت آن تغییر می‌کند. به‌جای صحبت کردن و فکر کردن درباره‌ی تاثیر بالقوه محصول در زندگی، مشتری به این می‌اندیشد که قیمت محصول چقدر است.
۳- در نهایت شما از چانه زدن خسته می‌شوید، باید این نکته را در نظر گرفت که مذاکرات موفق نیاز به یک دادوستد صحیح دارد. اگر در مراحل اولیه فرایند فروش، تخفیف بدهید در واقع فرصت درخواست تخفیف از طرف مشتری را از دست خواهید داد. این برای شما یک سابقه خطرناک محسوب می‌شود.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۹ روش برای پاسخ دادن به درخواست تخفیف مشتریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی