نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

تعادل در بازار سرمایه

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

روز گذشته شاهد بهبود نسبی شرایط بازار سرمایه بودیم برخی از صف‌های فروش سنگین از جمله صف‌های فروش پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، سرمایه گذاری غدیر و تاپیکو جمع شد و روند برخی شرکت‌های بزرگ همچون هلدینگ خلیج فارس، کالسیمین و پتروشیمی پردیس و مپنا نیز مثبت شدند.


شاخص کل با افت در حدود ۱۹ هزار واحدی به کمتر از ۹۶۸ هزار و ۴۶۰ واحد رسید تا افت در حدود ۲ درصدی را تجربه کند ارزش معاملات نیز به ۱۴۶ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به روز گذشته از آن در حدود ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشترین ارزش معاملات دیروز مربوط به نماد‌های “وتجارت”، “شپنا”، “شستا” و “خگستر” بود.

سیاست و اقتصاد کلان

در بازار ارز و طلا همچنان شاهد رشد قیمت‌ها هستیم همانگونه که در روز‌های گذشته نیز اشاره شد شاهد رهاشدگی بازار‌ها توسط دولت در سال آخر عمر آن هستیم قیمت هر دلار آمریکا به مرز ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و هر سکه طلا نیز با رشد حباب قیمتی به بیش از ۵۰۰ هزار تومان به ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تعادل در بازار سرمایه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی