نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

تغییر روش سیستم های حسابرسی در زمان کرونا

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

پیش‌بینی تاثیرات ویروس کرونا و قضاوت بر تاثیر نهایی آنها سخت و دشوار است که سیستم های حسابرسی از آن مستثنی نیستند،  زیرا جنس این خطر از جنس خطرات مالی نیست که کارگزاران ریاضی و مدل‌سازی از پس آن برآیند.

 

 

در این میان با در نظر داشتن ماهیت این خطر در تاثیر‌گذاری بر بازارهای مالی، نقش حسابرسان با توجه به مهارت‌ها و موقعیت‌های منحصر‌به‌فرد حسابرسان خارجی و حسابرسان داخلی می‌تواند ارزشمند باشد.

در این راستا برخی اقدامات کلیدی وجود دارد که در درجه اول مدیریت و حسابرسان داخلی باید از هم‌اکنون در حمایت از سازمان‌های خود شروع کنند..

یکی از دغدغه‌های اجرایی حسابداران و حسابرسان در این مقطع انجام انبارگردانی‌های پایان سال برای احصای مانده موجودی‌ها است، که با توجه به وضعیت بهداشتی انبارها و پراکندگی جغرافیای آن (اغلب در مناطق پرخطر) و تراکم افراد جهت شمارش و ثبت و نظارت، می‌تواند منجر به شیوع بیشتر بیماری شود.

در این‌خصوص جامعه حسابداران رسمی ایران در اقدامی مناسب و به موقع با انتشار راهنمایی برای موسسات و سیستم های حسابرسی راه‌های جایگزین را به شرح زیر معرفی کرد که به‌رغم اثبات مانده موجودی‌ها باعث کاهش ریسک بیماری نیز می‌شود:

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تغییر روش سیستم های حسابرسی در زمان کرونا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی