نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

ترفند های بازاریابی برای جذب مشتری

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ب.ظ

بازاریابان دانشمند نیستند؛ اما به‌خوبی می‌توانند از پژوهش‌های روان‌شناسان درباره‌ی کارکرد ذهن، که آن را ترفند های بازاریابی می خوانیم، برای ترغیب مردم به خرید استفاده کنند. همانطور که میدانید دنیای اطراف ما مملو از تبلیغات شده است.

 

از هنگام تولد تا مرگ، با انواع و اقسام تبلیغات زندگی می‌کنیم؛ به‌طوری‌که شاید بتوان گفت گاهی تبلیغات مسیر زندگی ما را شکل می‌دهند. از این گذرگاه، بررسی ترفندهایی که بازاریابان برای تحت‌تأثیر قراردادن ما استفاده می‌کنند، خالی از لطف نیست.

بازاریابان با استفاده از تازه‌ترین تحقیقات روان‌شناسان سعی می‌کنند شما را به خرید محصول یا خدمت خود ترغیب می‌کنند. استفاده از این ترفندها لزوما به‌معنای کیفیت بد محصول یا ذات پلید بازاریابان نیست؛ بلکه صرفا استفاده‌ی کاربردی از علم است. شاید شما نیز پس از خواندن این مقاله، بتوانید از چند نمونه از این ترفندها در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  ترفند های بازاریابی برای جذب مشتری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۶
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی