نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

بازار برتر شایعه داغ دیروز بازار سهام!

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ

راه‌اندازی یک‌باره بازار برتر از اول مرداد ماه به‌صورت چراغ خاموش شایعه‌ای است که در گوشه و کنار بازار سهام به گوش می‌رسد در همین حال برخی فعالان بازار سهام بر این باورند که دامنه نوسان ۱۰ درصدی بازار برتر می‌تواند دلیل محکمی برای شروع به کار یک‌باره این بازار در نظر گرفته شود.

 

 

علی صحرایی، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: بورس تهران به‌عنوان مسئول اجرای بازار برتر چنین برنامه‌ای را در دستور کار ندارد.

او با تکذیب شایعات راه‌اندازی بازار برتر اعلام کرد: تصمیمی برای اجرایی شدن این بازار از اول مرداد ماه اتخاذ نشده است و این مهم در بورس تهران به هیچ‌عنوان موضوعیت نخواهد داشت.

علی صحرایی در باره زمان دقیق راه‌اندازی این بازار نیز تاکید کرد:‌ راه‌اندازی این بازار به کارشناسی بیشتری نیاز دارد و احتمالا در کوتاه‌مدت شاهد راه‌اندازی این بازار نباشیم.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  بازار برتر شایعه داغ دیروز بازار سهام!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی