نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

برنامه دولت برای رونق مسکن در سال ۹۹

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

دولت، مشوق‌ها، تسهیلات و اراضی خود را برای رونق دهی به بخش مسکن در سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته که اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد تومان منابع حاصل از درآمدهای وزارت راه و شهرسازی به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله این برنامه‌هاست.


به گزارش ایسنا، دولت برای خروج بخش ساخت و ساز از رکود و همچنین اجرای سه طرح دولتی مسکن مهر، بازآفرینی شهری و طرح اقدام ملی، برنامه هایی را در قالب بودجه سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار داده است.

همچنین در ساخت و ساز بخش خصوصی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به سازندگان پرداخت می شود که نرخ سود آن در حالت صنعتی‌سازی ‌۱۷ درصد و در سنتی سازی ۱۸ درصد خواهد بود. وام خرید مسکن از محل اوراق نیز امسال از ۱۲۰ میلیون تومان به ۲۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۷.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

بر اساس بند یک تبصره هشت بودجه سال ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی مجاز است از طریق شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن۱۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع این شرکت ها درآمدزایی و منابع حاصل از آن را صرف اجرای سه طرح مورد اشاره کند.

اعتبار مصوب از محل منابع یا تهاتر اراضی و املاک متعلق به دو شرکت پیش بینی شده است. وزارت راه و شهرسازی باید املاک را به قیمت کارشناسی یا فروش از طریق مزایده مشروط به حفظ کاربری واگذار کند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: برنامه دولت برای رونق مسکن در سال ۹۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی