نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

با نکات مهم حسابداری مدارک ناقص آشنا شوید

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۶ ب.ظ

در جامعه ما حسابداری یک شغل معرفی شده است ولی در واقع هنر کسب درآمد است آن هم در بازاری که همه به دنبال کسب سود هستند. اینکه به چه طریقی از یک سری اعداد و ارقام خشک و نامفهوم و حتی حسابداری مدارک ناقص ، به درآمد و سود دست یابیم هنرنمایی یک حسابدار را می رساند.

 

مهارت و تخصص یک حسابدار زمانی نمایان میشود که از بین اطلاعات گم یک سیستم حسابداری شفاف طراحی کند. حسابداری که بتواند سختی سردرگمی های وارد شده به سیستم حسابداری را تحمل کند و با صبر و دقت بالا اسناد و اعداد درهم ریخته را سامان بخشد قطعا بعد از گذشتن از این مسیر سخت به موفقیت دست خواهد یافت.

حسابداری که استخدام میشود موظف است تمام محاسبات را انجام دهد و مسولیت درست یا اشتباه بودن آنها هم در دست خود فرد است. یعنی مدیریت فقط و فقط او را مسول تمام خطاها و یا کل عملیات مالی شرکت میداند. کار حسابدار آنجا سخت میشود که بخواهد حسابداری از روی مدارک ناقص را انجام دهد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: با نکات مهم حسابداری مدارک ناقص آشنا شوید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی