نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

حسابرسی داخلی یک فعالیت مستقل، اطمینان بخش، واقع بینانه و مشاوره ای است که برای ارزش افزایی و بهبود عملیات سازمان طراحی شده است.

 

حسابرسی داخلی نوعی سیستم کنترلی بوده که مدیران سازمان برای مشخص شدن کیفیت هزینه کردها و عملیات های مالی و آگاهی از وضعیت مالی شرکت و دارایی ها انجام می دهند.

با فراهم ساختن رویکردی سیستماتیک و روش مند برای ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندهای رهبری، مدیریت ریسک و کنترل، سازمان را در دستیابی به هدف هایش یاری می کند.

شخصی که به عنوان حسابرس داخلی مشغول به کار می باشد اختیار دسترسی به همه اسناد و مدارک مالی و غیر مالی شرکت را داشته و همچنین دارای ارتباط نزدیکی با مدیریت خواهد بود و مهم ترین اطلاعات و تغییرات را به موقع و به طور کامل و جامع به اطلاع وی خواهد رساند.

فردی که با این سمت کاری در کنار شخص مدیریت می باشد، همواره می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار مدیر کسب و کار قرار دهد. وی از طریق بررسی های مداوم نیازمندی ها، نقاط قوت و ضعف آن کسب و کار را شناسایی کرده و تمامی موارد لازم در خصوص نوع بیزینس، تجهیزات و نیروهای انسانی به کار گرفته شده در آن، هماهنگی وضعیت فعلی با هدف کلی کسب و کار و … را بررسی می نماید.

حسابرسی داخلی نظارت دقیقی بر نحوه ی عملکرد سیستم اقتصادی یک کسب و کار دارد و می توان با تکیه بر این نظارت این موضوع را مورد ارزیابی قرار داد که آن بیزینس به لحاظ اقتصادی تاکنون درست عمل کرده یا نتوانسته است از امکانات و منابعی که در دست داشته است به خوبی استفاده نماید؟

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ویژگی های حسابرسی داخلی که مدیران موفق میدانند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی