نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

خبر ناگوار نرخ تخریب شغلی کرونا

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ

در آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، سایه کرونا بر سبک زندگی و معیشت مردم و همچنین تخریب شغلی تا حدود زیادی روشن شد. این نظرسنجی‌ نشان می‌دهد که حداقل نیمی از جامعه بر اثر کرونا، با کاهش درآمد مواجه شده‌اند. اغلب این افراد به‌دلیل تعطیلی کسب‌وکارها با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

تقریبا ۴۲ درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی از تعطیلی کسب‌وکار خود خبر داده بودند. از طرفی بیش از یک هشتم افراد (معادل ۵/ ۱۳ درصد) از بیکاری خود در این مدت خبر دادند این داده می‌تواند زنگ خطری برای بازار کار ایران، نرخ فقر و معیشت دهک‌های پایین جامعه باشد. برآورد ۵/ ۱۳ درصدی می‌تواند اولین متر تخریب شغلی کرونا به حساب بیاید.

با این وجود، تقریبا ۴۰ درصد جامعه خواهان شروع فعالیت‌های اقتصادی هستند. این نظرسنجی که در سطح ملی برگزار شده است، می‌گوید: حدود یک سوم مردم، بازگشایی «مراکز تجاری و خرید» را اولویت سیاستی دولت عنوان می‌کنند. منطبق با این داده‌ها، برآورد‌هایی از ضرر اصناف در ایام کرونا نیز ارائه شده که بسیار قابل توجه بوده و تاییدکننده وضعیت اقتصادی مردم در این ایام است. در همین راستا، معاون اول رئیس‌جمهور نیز بر تشکیل تیم‌ ویژه‌ای در وزارت صمت برای سال کرونا تاکید کرد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: خبر ناگوار نرخ تخریب شغلی کرونا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی