نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

تهدیدات کرونائی برای موسسات حسابرسی

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۴ ب.ظ

در موسسات حسابرسی انجام هر گونه تولید و خدمات بدون کاربرد حسابداری و حسابرسی نمی تواند منجر به فایده برای مصرف کنندگان شود چرا که قیمت تمام شده و قیمت بازار باید دارای یک رابطه منطقی باشند تا بازارها کارآمدشوند. از حمله وظایف حسبارسان اطمینان بخشی به استفاده کنندگان صورت های مالی از کمیت و کیفیت تولید و خدمات می باشد .

 

حسابداری علم «مهندسی ساخت و ساز مالی» و حسابرسی علم« مهندسی نظارت بر این ساخت و ساز مالی» تلقی می شود. بررسی اوضاع شیوع اپیدمی کروناویروس نشان داده که از اوائل اسفندماه موسسات حسابرسی در چالش با اپیدمی کرونا ویروس در وضعیت ناپایداری به سر می برند. موسسات حسابرسی کشور عملاً جزء موسسات دانش بنیان تلقی می شوند زیرا که جزء سرمایه فکری و ثروت انسانی فاقد هر گونه سرمایه و دارایی هستند.

حسابرسان در واقع چشم بیدار و ناظر ملت در شفاف سازی مبادلات اقتصادی بنگاهها به شمار می روند. در شرایطی که شرکتها هنوز پیش پرداخت اولیه قراردادهای حسابرسی خود را پرداخت نکرده اند موضوع حقوق و مزایای ده هزار نفر دانشگاهی شاغل در این موسسات و تداوم فعالیت آنها مورد تردید جدی قرار گرفته است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تهدیدات کرونائی برای موسسات حسابرسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی