نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

افرادی که در حرفه حسابداری مشغول به کار می باشند باید تخصص لازم را در حوزه دانش ، مهارت و فن تجزیه و تحلیل اطلاعات ، اسناد و مدارک مالی را داشته باشند و هم چنین مهارت استفاده از این تخصص را برای رسیدن به اهداف و برنامه های مختلف اقتصادی شرکت ها و موسسات را داشته باشند. وجه تمایز شرکت ها گزارشات مالی هستند .

 

امروزه سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در شرکت هایی می باشند که سرمایه و سود آن ها را تضمین نماید . با استفاده از ترازنامه و گزارشات مالی عملکرد شرکت مشخص می شود ، در نتیجه شرکت هایی که دارای ترازنامه مثبت و گزارش های مالی با جریان نقدی مثبت باشند مورد توجه سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت . به همین دلیل برای اینکه مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرید باید اصول کار در حرفه حسابداری را بدانید . البته به تجربه و مهارت هم نیاز خواهید داشت .

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  چند نکته در گزارشات مالی که همه کسب و کارها باید بدانند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی