نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

امروزه با گسترش فضای مجازی بیشتر کسب و کارها به سوی مجازی شدن پیش می روند به طوری که اگر فردی تمایل به انجام کاری را داشته باشد در وهله ی اول در فضای مجازی به جستجو می پردازد. این کار به دو دلیل انجام می شود: اول اینکه بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران در فضای مجازی نیز بسیار فعال و پر طرفدار نیز می باشد و از طرفی دیگر در وقت و هزینه ی رفت و آمد نیز بسیار صرفه جویی می شود.

 

بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران با توجه به اوضاع بهداشتی و سلامت و بحران جهانی کرونا و اینکه چه کسب و کارهایی توانایی درآمد زایی در این شرایط بحرانی دارند را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم. در حال حاضر مهمترین و بحرانی ترین موضوع نه تنها کشور ما بلکه موضوع جهانی و بیشتر کشورها شیوع کرونا می باشد به طوری که اکثر کسب و کارهای کشور تعطیل شده اند و به سمت ورشکستگی پیش می روند.

در این روزها همه مردم موظف به حداقل رساندن تماس خود با دنیای بیرون از خانه خود هستند تا زنجیره بیماری کرونا قطع گردد و این شرایط ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد. پس به این نتیجه می رسیم که بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران مشاغلی هستند که به صورت آنلاین و غیر حضوری به افراد جامعه سرویس دهند.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: بهترین کسب و کار در ایران با توجه به بحران جهانی کرونا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی