نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

تصمیمات جدید بورس چه تاثیری دارد؟

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ

در هفته اخیر تصمیمات جدید بورس در خصوص نحوه معاملات در بازار سهام گرفته و تغییراتی در برخی موارد ایجاد کرده است تصمیماتی که به گفته مقامات این سازمان به دلیل بهبود سرعت معاملات و همچنین کاهش بار ترافیکی سامانه معاملاتی صورت گرفته و قرار است در هفته جاری عملیاتی شوند.

 

نخستین تصمیم، تعیین محدودیت حجمی هر سفارش در معاملات فرابورس بود  بر اساس این تصمیم حجم هر سفارش برای شرکت‌هایی با سرمایه پایه ۱۰۰ میلیون و بیشتر، ۲۰۰ هزار سهم و برای نمادهای معاملاتی شرکت‌های با سرمایه پایه کمتر از ۱۰۰ میلیون، به میزان ۱۰۰ هزار سهم تعیین شده است البته این موضوع برای عرضه اولیه‌های اخیر صدق نمی‌کند و محدودیت حجمی آنها تا اطلاع ثانوی مطابق با شرایط فعلی است.

تا پیش از این به جز نمادهای عرضه اولیه، محدودیت حجمی برای هر سفارش وجود نداشت و معمولا برای سفارش‌های سرخطی در پیش‌گشایش برخی نمادهای پرطرفدار و پرآینده با حجم‌های سنگینی از سوی چند کدبورسی مشخص مواجه می‌شدند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تصمیمات جدید بورس چه تاثیری دارد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی