نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۷ روش برای سنجش عملکرد رستوران

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۴ ب.ظ

اگر شما مدیریت رستورانی را بر عهده دارید می بایست بدانید معیارهای مختلفی برای سنجش عملکرد رستوران شما وجود دارد که نیازمند دنبال کردن آن ها هستید تا به مرور زمان ارزیابی های لازم را انجام دهید و از سلامت کسب و کار خود مطلع گردید.

 

مدیران رستوران با بررسی منظم  معیارهای سنجش عملکرد می توانند روند منفی طی شده در کسب و کار خود را ردیابی کنند تا از این طریق بتوانند برای بهبود شرایط رستوران اقدامات مناسب تری را ترتیب داد.

افزایش کارایی و سودآوری در رستوران داری از جمله اتفاقاتی است که یک شبه صورت نمی گیرد . برای رسیدن به آن می بایست تلاش فراوانی انجام داد. در یک رستوران بخش های مختلفی وجود دارد که عملکرد تمامی آن ها می تواند روی خروجی کار مدیر رستوران تاثیر مستقیم برجا بگذارد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۷ روش برای سنجش عملکرد رستوران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی