نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

با فرار مالیاتی و مجازات های آن آشنا شوید

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ب.ظ

فرار مالیاتی ، موضوعی است که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای پیشرفته نیز دارای اهمیت و محل بحث و چاره‌اندیشی است. فرار از مالیات همیشه و همه جا موضوع مهمی برای مؤدیان بوده است.

 

از این رو، در سایر کشورها با توجه به سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته و تدوین مقررات بازدارنده،سعی در کاهش آن کرده‌اند. فرهنگ‌سازی مالیاتی نه تنها در زمینه مالیات بر ارزش‌افزوده، بلکه در سایر منابع مالیاتی، ضروری و بااهمیت است.

فرار مالیاتی معمولاً آسان‌تر از فعالیت‌های مجرمانه‌ی ناهنجار دیگر در بین شرکت‌ها و افراد قابل اثبات هستند.دولت همچنین می‌تواند کلاه‌برداران مالیاتی را به جرم فرار از پرداخت مالیات محکوم و به پرداخت جریمه وادار کند. بنابراین پرداخت مالیات بر اساس اصول تعیین شده اداره مالیات و در زمان مشخص در تمامی کشورها جز اصول مهم شهروندی و جهت رفاه عمومی تعبیه شده است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:  با فرار مالیاتی و مجازات های آن آشنا شوید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی