نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۵ نگرش پرطرفدار افزایش فروش در سال ۲۰۲۰

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰ ب.ظ

مشتریان همیشه به دنبال دریافت ارزش از شما هستند، به عبارت دیگر آنها از شما ارزش می‌خرند و نه محصول یا خدمت. اتفاقی که به مرور زمان شروع شده و این موضوع باعث افزایش فروش می شود.

 

اما نکته مهم‌تر این است که مشتریان در سال‌های اخیر و با توجه به تغییرات اقتصادی کشور، درآمد خود را با دقت بیشتری خرج می‌کنند. علاوه بر ارزش، مشتریان به دنبال خرید راه‌حل‌ها هستند. راه‌حل‌هایی که محصولات و خدمات ما برای رفع مشکلات آنها کاربرد دارند.

توجه به این دو موضوع مهم در طرح‌ریزی استراتژی فروش در کنار توجه به بهبود روند تجربه مشتری، افزایش فروش شما را به همراه خواهد داشت. این نگرش‌ها با بررسی مقالات  تخصصی این حوزه بوده است و بر اساس همین مقالات و همسان‌سازی آنها با رفتار مشتریان در ایران نگرش‌های زیر مورد توجه قرار گرفتند:

۱- مزیت رقابتی خود را ایجاد یا تقویت کنید: مزیت رقابتی شما همان دلیل اصلی خرید خدمات و محصولات شما، ارزش و راه‌کار شما برای مشکلات و خواسته‌های بازار هدف است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:۵ نگرش پرطرفدار افزایش فروش در سال ۲۰۲۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی