نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

۱۲ نکته مهم در امنیت یک وبسایت

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ

امنیت وبسایت به مجموعه اعمالی گفته می شود که با انجام آنها درجه امنیت وبسایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به کمترین مقدار خود برسد توجه داشته باشید که امنیت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین امنیت وبسایت دارند.

 

امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش مهمی در تامین ساختار امنیت سایت دارند. بحث فعلا در مراحل پایه است و هنوز در مورد اقدامات موثر و کلیدی در خود سایت مبحثی ارائه نشده است.

با فرض بر اینکه تمامی موارد پایه تامین هستند و مشکلی در سایر موارد که امنیت سایت تحت تاثیر آنهاست به یکسری اقدامات بر روی هر سایتی نیاز است که امنیت آن تامین گردد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۱۲ نکته مهم در امنیت یک وبسایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی