نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

درس هایی از تکامل استارت‌ آپ‌ ها در هند

يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

امواج تکامل استارت‌ آپ‌ در هند در اقتصاد و فرهنگ هند نهادینه شده است، در سال‌های اخیر اقتصاد استارت‌آپی در این کشور در حال شکوفایی است.

 

طی دهه گذشته، فعالیت‌های متعددی مثل تاسیس استارت‌ آپ‌ های جدید، افزایش تامین سرمایه برای شرکت‌های تازه تاسیس، هجوم سرمایه‌گذاران و استارت‌ آپ‌  های خارجی در هند ، توسعه زیرساخت‌های قانونی و ادغام و تملک در سطح جهانی، انجام شده است.

داستان‌های موفق کارآفرینی فراوانند، به‌عنوان مثال: بایجو (Byju’s) را که یکی از تک‌شاخ‌ های تازه‌کار در فضای آموزشی آنلاین هند است در نظر بگیرید که امروز ۵/ ۵ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است.

بایجو که در سال ۲۰۱۱ توسط یک معلم تاسیس شده، تاکنون بیش از هفت دور تامین سرمایه کرده و پایگاه مشتریان آن به حدود ۳۵ میلیون مشترک می‌رسد.

درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ به ۲۰۰ میلیون دلار رسید که افزایش سه برابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و هدف آن دو برابر کردن درآمد تا پایان امسال است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: درس هایی از تکامل استارت‌ آپ‌ ها در هند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی