نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

همانند بسیاری از مشاغل، انبارداری در مشاغل پیمانکاری ، ابتدا کالا وارد انبار شده و به مرور از انبار خارج می شود. ورود کالا شامل خرید، برگشت از فروش، برگشت از مصرف، دریافت کالا از کارفرما، تولید، هدیه و ... می باشد. خروج کالا نیز شامل مصرف، فروش، مرجوع کالا، حواله به پیمانکار، ضایعات و ... می باشد.

 

بنابراین روال بر این است که ابتدا کالای خریداری شده یا کالایی که از سایر روش ها تهیه شده است وارد انبار مرکزی یا انبار پروژه می شود، سپس این کالا در بخش اداری یا در همان پروژه و یا سایر پروژه ها مصرف می شود و یا به فروش می رسد یا مرجوع می شود یا به پیمانکار و سایر اشخاص حواله می شود یا تبدیل به ضایعات می شود و …

در مشاغل پیمانکاری، پروژه ای و ساختمانی معمولاً کالا به قصد مصرف در پروژه تهیه می شود به عبارت دیگر بخش زیادی از کالا و مصالح خریداری شده یا وارد شده به انبارها – پروژه ها مصرف می شود یا به سایر پروژه ها جهت مصرف منتقل می شود و ممکن است بخش کمی هم به فروش برسد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: انبارداری در مشاغل پیمانکاری و پروژه ای چگونه است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی