نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

سهام ارزان‌قیمت بخریم یا گران؟

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

اکثر سرمایه‌گذاران بی تجربه دوست دارند که سهام ارزان بخرند البته انجام اینکار عیب و اشکالی ندارد به شرطی که هدف سرمایه‌گذار مذکور از ارزان بودن سهام، ارزان بودن سهام در برابر ارزش ذاتی آن باشد، نه کم بودن قیمت سهام.

 

یعنی سرمایه گذار هنگام تصمیم‌گیری در مورد یک خرید سهم، قیمت را کنار بگذارد و به این توجه کند که آیا این قیمتی که در بازار مورد معامله می‌گردد بالاتر از ارزش ذاتی سهام است یا پایین تر از آن؟

پایین بودن یا بالابودن قیمت سهم دلیل بر پایین بودن یا بالا بودن ارزش ذاتی یک سهم نیست و برعکس.
عموماً این دسته از سرمایه گذاران دوست دارند که در یک دامنه قیمتی از سهام که برای آنها از لحاظ منطق سرمایه‌گذاری‌شان توجیه پذیر است سرمایه گذاری نمایند.
در واقع متناسب با بازارهای متفاوت اینگونه سرمایه‌گذاران همیشه علاقمند هستند که با میزان سرمایه خود سهام با قیمت پایین ولی تعداد زیاد خریداری نمایند چون تجربه خاصی در زمینه سرمایه‌گذاری ندارند و از سرمایه‌گذاری در سهام با قیمت بالا می‌هراسند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سهام ارزان‌قیمت بخریم یا گران؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی