نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به اصطلاح استفاده از مدیاهای جدید در دنیای تجارت است که این نوع از بازاریابی تاحد زیادی وابسته به شبکه اینترنت می باشد و عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است.

 

در واقع می توان گفت به کلیه اقداماتی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و آنالیز رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

همچنین استفاده درست از امکاناتی که در دنیای دیجیتال قرار دارد می تواند راه درستی باشد برای توسعه تجارت در اینترنت. به منظور دیگر، دیجیتال مارکتینگ مناسب برای بهره وری از ابزارهای دیجیتالی برای ایجاد معماری و ساخت حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها برای هدف گذاری و تعیین برنامه مناسب در این زمینه است .

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی