نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا (CMS)

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یک نرم افزار تحت وب مانند وردپرس می‌باشد که امکان ایجاد سطوح مختلف دسترسی را برای مدیریت چندگانه سایت فراهم می‌کند. در این مقاله به معرفی سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) می‌پردازیم و ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوا را بیان خواهیم کرد.

 

سیستم مدیریت محتوا ، ترجمه عبارت content management system یا CMS است ، که به معنای سیستمی است که به کمک آن محتوای سایت مدیریت می شود و به نرم افزارهایی گفته می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند .

این نرم افزارها الزاما وابسته به وب نیستند و برنامه های کاربردی مدیریت محتوای وب سایت های اینترنتی , صرفا یک نمونه خاص از این گونه سیستم های مدیریت محتوا می باشد. با این حال در کشور ما ایران ، به علت گسترش این شاخه از نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوا , عبارت cms تنها به پنل های مدیریت محتوای سایت گفته می شود.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آشنایی با سیستم مدیریت محتوا (CMS)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۸
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی