نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

آمار و برنامه ریزی چگونه باعث موفقیت می شود

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۲۴ ب.ظ

آمار و برنامه ریزی به عنوان دو مقوله تفکیک ناپذیر هستند که بر توسعه کشورها تاثیر می گذارند. با استفاده بهینه از تمام ظرفیت ها می توان به تقویت یک نظام آماری غیرمتمرکز و اثربخش کمک کرد تا برنامه ریزان و سیاست گذاران با بهره گیری از آن زمینه های پیشرفت کشور را مهیا سازند.

 

اطلاعات و آمار به عنوان ابزارهای لازم در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها شناخته می شود و برای نیل به این هدف جمع آوری داده، تجزیه و تحلیل آماری و برنامه ریزی مناسب از مولفه های ضروری آن به شمار می روند.

داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی محسوب و این مقوله ها مهمترین شاخص برای مدیریت کارآمد قلمداد می شود. جمع آوری اطلاعات و داده ها باید به روز باشد و توسعه بدون برنامه ریزی، آمار و اطلاعات محقق نمی شود و این سه لازمه یکدیگر هستند.

توجه به آمار در برنامه ریزی، سیاست گذاری و تصمیم سازی در میان کارشناسان، مدیران و عموم مردم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آمار و برنامه ریزی چگونه باعث موفقیت می شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی