نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

در بسیاری از شرکت‌ ها، افراد زمان و تلاش زیادی را صرف بازسازی محصول یا کسب‌وکارهایی می‌کنند که اهمیت چندانی ندارند و باید واگذار یا تعطیل شوند. اگر مدیریت  شرکت دارای برنامه‌ریزی مناسبی باشد، می‌تواند به‌راحتی این قسمت‌ها را مشخص کرده و از چنین هدررفت‌هایی جلوگیری کند.

 

ممکن است مدیریت نیازمند هزینه زیادی برای توسعه محصول باشد تا بتواند محصول را در موقعیت رقابتی مناسبی حفظ کند. ولی اگر مدیریت برای این کار برنامه‌ریزی کاملی نداشته باشد، ممکن است مجبور شود تا سقوط موقتی فروش را امتحان کند. متاسفانه غالبا چنین سقوط‌هایی، دائمی خواهند شد.

ویژگی‌های برنامه بازسازی: بازسازی شرکت به برنامه‌ای نیاز دارد که فراتر از یک برنامه شتاب‌زده و بی‌دقت باشد. باید یک پشتیبانی عملی وجود داشته باشد تا برنامه‌ریزی صورت گرفته موفق باشد.

برنامه‌های بازسازی باید ساده و واقع گرایانه باشند، بتوانند خط تولید را مدیریت کنند و روی بخش‌بندی کسب‌وکار به بخش‌های قوی و ضعیف تمرکز کنند. برنامه‌های ساده. برنامه‌های بازسازی باید ساده باشند.

برنامه‌ریزی سنگین ۲۰۰ صفحه‌ای که برای بازسازی بخشی از یک شرکت بزرگ تدوین می‌شود، فقط سرعت انجام کار را کاهش می‌دهد. همچنین این برنامه‌ها زمان و تلاش زیادی را از مدیریت برای تدوین و تایید آن می‌گیرد.

بری پیرسون (Barrie Pearson)، نویسنده کتاب‌های مدیریت می‌گوید: «به‌طور ایده‌آل، برنامه‌ریزی باید تا اندازه‌ای خلاصه باشد که مدیر اجرایی فرصت کند تمام وقایع شکل گرفته در جلسات برنامه‌ریزی با تیم مدیریت را مکتوب کند. هیچ دلیلی وجود ندارد که سند برنامه‌ریزی هر بخش بیشتر از ۲۰ صفحه باشد.»  برنامه‌های واقع‌گرایانه. برنامه‌های بزرگ (برنامه‌های ۲۰۰ صفحه‌ای) منجر به شکاف در واقعیت می‌شوند.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: برنامه‌ریزی شرکت ها در موقعیت‌های بازسازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی