نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

با تامین مالی استارت آپ ها آشنا شوید

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۳۱ ب.ظ

تامین مالی :به درخواست شما از هر موسسه مالی از قبیل بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا هر شخصی است که به شما پول قرض می‌دهد و شما متعهد می‌شوید تا در سررسیدهای مقرر آتی آن را پرداخت کنید.

 

فرض کنید می‌خواهید یک ماشین خریداری کنید اما پول کافی برای خرید را ندارید. می‌توانید جهت درخواست تسهیلات به بانک یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری مراجعه کنید.

کارآفرینی و نوآوری سبب رشد اقتصادی می‌شود

تحقیقات نشان می‌دهد کارآفرینی و نوآوری نقش مهمی را در توسعه اقتصادی ایفا می‌کند. همچنین شرکت‌های استارت آپ برای حفظ پویایی سالم در اقتصاد ملی ضروری هستند. کارآفرینان نه‌تنها مشاغل ایجاد می‌کنند بلکه با افزایش رقابت و پر کردن خلأها سبب افزایش بهره‌وری صنایع می‌شوند. با در نظر گرفتن اینکه نوآوری‌ها و شرکت‌های استارت آپ می‌توانند سهم قابل‌توجهی در فناوری‌های نوآورانه یک کشور داشته باشند، تامین مالی این شرکت‌ها در مراحل طول عمر شرکت از تولید ایده، راه‌اندازی و توسعه و درنهایت تجاری‌سازی و تبدیل‌شدن به یک شرکت معتبر بااهمیت است.

اقتصاد ایران در دهه‌های اخیر عمدتاً توسط صنعت نفت هدایت‌شده است. بااین‌حال برای کاهش وابستگی به حوزه نفت، رشد اقتصادی آینده بایستی به‌طور فزاینده به حوزه‌های دیگر متکی باشد. بنابراین توسعه فناوری‌های نوآورانه و شرکت‌های استارت آپ می‌توانند در زمینه رشد اقتصادی نقش اساسی ایفا کنند.

یکی از مهم‌ترین عوامل اساسی موفقیت یک استارت آپ، توانایی آن برای به دست آوردن سرمایه لازم و تامین مالی موفق برای راه‌اندازی استارت آپ و حفظ و رشد آن تا ایجاد یک جریان نقدینگی پایدار است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: با تامین مالی استارت آپ ها آشنا شوید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی