نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

کاهش قیمت دلار در راه است؟

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۵ ب.ظ

سه هفته از آخرین موج کاهش قیمت دلار می‌گذرد. مدت زیادی است که دلار در محدوده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفته است. وقتی این ثبات قیمت را با ماه‌های مرداد، تیر و خرداد مقایسه می‌کنیم، شباهت‌های زیادی پیدا می‌شود. می‌توان از این مقایسه نتایج خوبی گرفت.

 

دلار برای موج بعدی کاهش آماده می‌شود. دیگر دستش برای همه ما رو شده. وقتی برای مدت طولانی به ثبات می‌رسد، باید منتظر سقوط آن باشیم. کاهشی که نه فقط به خاطر تغییرات عرضه و تقاضا در بازار، که بیشتر به خاطر سیاست‌های بانک مرکزی اتفاق می‌‎افتد. سیاست‌هایی که در چندماه اخیر توانسته قیمت دلار را پله پله از ۱۴ هزار تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برساند. در این نوشته رفتار قیمت دلار در چهار سقوط اخیر را بررسی کرده‌ایم تا ببینیم آیا باید برای سقوط دوباره دلار منتظر بمانیم یا نه؟

انتظار برای موج بعدی کاهش قیمت دلار

ثانیه‌شمار سقوط به صدا درآمده. تقریبا سه هفته از آخرین سقوط دلار گذشته و این ارز روی نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان می‌کند. آنطور که رفتار بانک مرکزی از اول سال تا حالا نشان داده، این روز‌ها باید منتظر کاهش دوباره قیمت دلار و احتمالا ورود آن به کانال ۱۰ هزار تومان باشیم. نوبتی هم که باشد، نوبت مرز روانی ۱۱ هزار تومان است تا دلار روی این مرز به آرامش برسد. سابقه قیمت دلار در چندماه اخیر نشان می‌دهد بعد از هر ماه ثبات قیمت، شاهد یک سقوط در بازار هستیم. سقوطی که نمی‌توان عامل آن را به پای عرضه و تقاضای بازار گذاشت و احتمالا سیاست‌های بانک مرکزی چنین اتفاقاتی را در بازار ارز رقم زده. چراکه بررسی روند سه سقوط اخیر در بازار ارز، همگی نشان از یک استراتژی ثابت دارند. استراتژی که دوباره در حال اجراست و احتمالا دلار را به مرز ۱۱ هزار تومان یا حتی کانال ۱۰ هزار تومان بکشاند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: کاهش قیمت دلار در راه است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۹
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی