نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

راهنمای دریافت گواهی ارزش افزوده

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

گواهی ارزش افزوده همانند همه گواهینامه های صادر شده در دستگاه های مختلف یک نوع مجوز می باشد با این تفاوت که این مجوز برای انجام امور مالی و کارهای مربوط به ارزش افزوده صادر میشود . گواهی VAT در یک برگه A5 صادر شده و متولی صدور آن سازمان امور مالیاتی می باشد .

 

این گواهینامه مجوز دریافت مالیات بر ارزش افزوده توسط فروشندگان از خریداران است و خریداران باید در زمان پرداخت آن این گواهینامه را از خریدار درخواست نمایند . ارزش افزوده تفاوت قیمتی بین کالای خریداری شده و همان کالا در هنگام فروش است .

پرداخت عوارض و ارزش افزوده ، تکلیف قانونی کلیه مودیان مشمول مالیات است و تنها اشخاص حقیقی یا حقوقی که طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده ، از پرداخت این عوارض معاف شده اند (مثل ناشران و دانشگاه ها و مراکز آموزشی و درمانی و . . . ) بقیه فعالان کسب و کار، اعم از خریدار و فروشنده طبق ضوابط قانونی، می بایست مالیات بر ارزش افزوده را وصول و آن را به حساب سازمان امور مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی واریز کنند تا مشمول جرایم مربوطه نشوند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:راهنمای دریافت گواهی ارزش افزوده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی