نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

کمیسیون املاک چگونه محاسبه می‌شود؟

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

در شرایط کنونی، کمیسیون معاملات مسکن در دفاتر املاک شهر تهران تا ۵۰۰ میلیون تومان نیم درصد و بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان یک چهارم درصد است. 

طبق مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان تهران که ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۴ به اتحادیه مشاوران املاک تهران ارایه شد، نرخ کارمزد برای معاملات املاک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، نیم درصد مبلغ مورد معامله از هر طرف و برای معاملات بالاتر از ۵۰۰ میلیون، تا سقف ۵۰۰ میلیون آن طبق بند بالا و نسبت به مازاد آن، ۲۵ صدم درصد از متعاملین گرفته می‌شود.

درحال حاضر اگر در یک دفتر معاملات املاک اقدام به خرید و فروش کنید و ارزش ملک کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد، باید نیم درصد کارمزد به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده که به رقم کمیسیون تعلق می‌گیرد را به مشاور املاک پرداخت کنید؛ در صورتی که اگر مبلغ معامله بیش از ۵۰۰ میلیون تومان بود باید بابت ۵۰۰ میلیون اول نیم درصد و برای مبلغ مازاد ۰.۲۵ درصد به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنید.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: کمیسیون املاک چگونه محاسبه می‌شود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی