نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

سود مرکب در جرایم بانکی چیست؟

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ب.ظ

اخذ سود و جریمه مرکب بانکی، یکی از مشکلات مشتریان بانکی به ویژه بخش تولید بوده است که علاوه بر مسائل شرعی، زیان مضاعفی را بر مردم تحمیل می‌کرد. پور ابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح بخشودگی سود مرکب و جرایم تسهیلات بانکی که از سوی نمایندگان به تصویب رسید را تشریح و بررسی کرد.

 

  • بانک ها در تسهیلات اعطایی علاوه بر سود مشخصی که دارند،درصدی را نیز تحت عنوان سود وام از گیرندگان تسهلات دریافت می کنند.
  • این سود،(سود مرکب) است یعنی اگر زمان بازپرداخت اقساط بگذرد، مبلغی تحت عنوان سود قسط عقب افتاده از مشتری دریافت می شود.
  • سود مرکب افزایش بازپرداخت میزان سود وام و چند برابر شدن مبلغ تسهیلات دریافتی را به همراه دارد که این موضوع سود وام را چند درصد بالا می برد.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: سود مرکب در جرایم بانکی چیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی