نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

آشنایی با کدال(سازمان بورس اوراق بهادار)

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

آشنایی با کدال :کدال در واقع مخفف عبارت انگلیسی Comprehensive Database Of All Listed Companies بوده که به معنای سامانه یا پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته شده (فهرست شده در بورس) است. این سامانه در واقع یک سامانه  خدمات الکترونیکی است که با اقتباس از سامانه‌های اطلاع‌رسانی بورس‌های دیگر جهان راه‌اندازی شده است.

همان‌طور که می‌دانید، یکی از بازار‌های  بورس مناسب برای سرمایه‌گذاری، بازار بورس اوراق بهادار است. سرمایه‌گذاری در این بازار نیازمند اطلاعات و همچنین تحلیل‌های سطح کلان و خرد نسبت به شرکت‌های ثبت‌ شده در بورس اوراق بهادار است. یکی از ابزار‌هایی که می‌تواند به جمع‌آوری اطلاعات و آگاهی درباره وضعیت و فعالیت‌های شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ایران کمک کند، سامانه‌ای به نام کدال است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

سازمان بورس اوراق بهادار ایران همانند بسیاری از بازار‌های سرمایه و بورس دنیا اقدام به ایجاد یک سامانه یا درگاه آنلاین کرده است که براساس مواد قانونی بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران(مصوب آذر ۱۳۸۴)، از حقوق سرمایه‌گذاران بورس حمایت کند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آشنایی با کدال(سازمان بورس اوراق بهادار)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی