نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

حذف ۴ صفر پول ملی

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۵ ب.ظ

تصمیم حذف 4 صفر پول ملی با هدف حفظ کارایی پول ملی، جهت آسان تر شدن نقش ابزارهای پرداخت نقد در تبادلات پولی داخلی، هماهنگی با آنچه در فرهنگ و عرف جامعه درباره واحد پول ملی وجود دارد، رواج یافته است

کشور نیز دارای پتانسیل‌های بسیاری است که باید با مدیریت آن‌ها بتوان از حداکثر این توانایی بهره‌برداری کرد، تا اقتصاد کشور از وضعیت بغرنج کنونی خارج شود، این در حالیست که باید دید در عمل چه اتفاقاتی روی خواهد داد.

از سویی حذف صفر نباید تنها یک اقدام نمادین باشد، بلکه باید با اقدامات اصولی به صورت همه جانبه تمام شاخص‌های اقتصادی را بهبود بخشید تا حذف صفر در کنار این کار‌ها بتواند به نتیجه مطلوب منتهی شود.

بدین ترتیب بعد از ۱۲ سال (۱۳۸۶) که برای اولین بار ایده حذف صفر از پول ملی و تعیین واحد پولی جدید می‌گذرد، در سال ۱۳۹۸ دولت تصمیم خود را برای اجرایی کردن این طرح گرفته است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: حذف ۴ صفر پول ملی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی