نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست؟

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ب.ظ

اگر جایی درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری مطلبی شنیده اید و یا مطالعه کرده اید ، احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد شاهد اصطلاحاتی به ظاهر پیچیده هستید و یا با ابهاماتی در این زمینه روبرو شده اید . در این مقاله قصد داریم به زبان ساده بیمه عمر را معرفی کنیم تا بتوانیم در جهت انتخاب بهترین سرمایه گذاری در این زمینه خدمتی به شما دوست عزیز ارائه کنیم .

معرفی بیمه عمر و سرمایه گذاری :

۱_ اصطلاحات رایج بیمه عمر و سرمایه گذاری :

هر شخص میتواند این بیمه نامه را برای خودش و یا افراد خانواده اش تهیه کند . این شخص بیمه گذار نامیده میشود (به زبان ساده یعنی کسی که اقساط حق بیمه را پرداخت میکند ) . در صورتی که بیمه گذار برای خودش بیمه نامه تهیه کند ، بیمه شده و بیمه گذار خود شخص هستند و اگر بطور مثال برای فرزندش بیمه نامه تهیه کند ، فرزند او “بیمه شده” میباشد . اگر شما از یک شرکت ، بیمه نامه تهیه کنید شرکت ارائه دهنده پوشش های بیمه ، “بیمه گر” نامیده میشود. . بنابراین شما با اصطلاحات ” بیمه گذار ” ، “بیمه شده ” و ” بیمه گر” آشنا شدید.

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی