ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست؟
یکی از روش هایی که برای بالا رفتن تعداد خریداران، بازگشت مشتریان و وفادارسازی آنها کاربرد زیادی دارد، ریمارکتینگ است. اما ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست و چطور میتوانیم از آن استفاده کنیم؟
ممکن است کاربران سبد خرید خود را نیمهکاره رها کنند، گاهی به دلایل مختلف راضی نیستند و دیگر سراغ شما نمیآیند و بعضی وقتها هم فقط به یک بار خرید کردن رضایت میدهند. اگر بدنبال راهکار جامعی هستید که بتوانید همزمان این افراد را برگردانید تا خرید خود را نهایی کرده یا دوباره خرید خود را تکرار کنند، ریمارکتینگ یکی از بهترین گزینههاست.
ریمارکتینگ چیست؟
اینکه تصور کنید برای هر کاربر یا خریدار فقط باید یک بار فرایند بازاریابی را انجام دهید کاملا اشتباه است. در دنیای امروز که مخاطبان برای نهاییکردن خرید خود سخت تصمیم میگیرند و خریداران خیلی به برند خاصی وفادار نیستند. برخی از کاربران به دلایل مختلف از نهاییکردن خرید یا اقدام موردنظر شما منصرف میشوند و بعضی دیگر فقط یک بار خرید میکنند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست؟