نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻫﺸﺖ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

آموزش ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی ﺍﻳﻦ مقاله آموزشی ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ‌ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﻧﻖ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ.

 

ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺩﺍﻧﻴﺪ، ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﯽ‌ﺭﻭﺩ. ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﭼﺸﻤﮕﻴﺮ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﺑﻮﺩﻥ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺟﻬﺎﻥ، ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﮐﻠﻴﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﺗﺎﺟﺮﺍﻥ ﻧﻴﺰ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﻴﮕﻴﺮﯼ ﮐﻨﻨﺪ.

ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺁﺳﺎﻥ‌ﺗﺮ ﻭ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻫﺪﻑ ﮔﻴﺮﯼ ﺩﻗﻴﻖ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﭼﺸﻤﮕﻴﺮﯼ (ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻇﺮﻓﻴﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ) ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ.

ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﻪ ﻣﺒﺤﺚ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﻳﻢ، ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﮐﻠﻴﺪﯼ ﺩﺭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﻮﻳﻢ.

بازاریابی چیست؟

ﺗﻌﺎﺭﻳﻒ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺫﮐﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻫﺮﮐﺲ ﺍﺯ ﺩﺭﻳﭽﻪ ﺩﻳﺪ ﺧﻮﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺭﺍ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻴﻢ.

ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺨﺴﺖ: ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻳﮏ فرایند ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻴﺎﺟﺎﺕ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﺒﺎﺩﻝ ﮐﺎﻻ ﻳﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ.

ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺩﻭﻡ: ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻫﻨﺮ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻭ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﮕﻪ‌ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﻥ ﻭ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺳﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ.

ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺳﻮﻡ: ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻳﻌﻨﯽ ﺭﺳﺎﻧﺪﻥ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻳﺎ ﮐﺎﻻﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭﺳﺖ ﺩﺭ ﻣﮑﺎﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺑﺎ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺳﺖ.

ﺗﻌﺮﻳﻒ ﭼﻬﺎﺭﻡ: ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻳﮏ ﺭﻭﻧﺪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﮐﺎﻻ ﻳﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻴﻦ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺁﻥ ﻭ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﺒﺎﺩﻟﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.

ﻣﺸﺨﺺ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻌﺎﺭﻳﻒ ﺑﺎﻻ ﻭ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻌﺎﺭﻳﻒ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺪﻩ ﻫﺮﮐﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺯﺍﻭﻳﻪ‌ﺍﯼ ﺧﺎﺹ ﺑﻪ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻣﯽ‌ﭘﺮﺩﺍﺯﻧﺪ.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻫﺸﺖ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی