نکات مهم سودآوری در فروش
برخی جاها انگیزه کسب سود به دلایل مختلف مثل ایجاد نابرابری و همچنین دلایل دیگری که بیشتر به صحت سیاسی ربط دارند تا واقعیت اقتصادی، مورد حمله قرار میگیرد.کسبوکارها ایجاد میشوند تا از طریق پیشبینی تقاضای مشتری و یا حتی تمرکز بر سودآوری مشتریان که به پاسخگویی به این تفاضا منتهی می شود، برای سرمایهگذاران پول درآورند.
به عبارت دیگر، آن کسب و کار به جای اینکه از مشتریان خود درآمد تولید کند، هزینههای تولید کالا یا خدمات را از سرمایه صاحبان و سرمایهگذاران خود پرداخت میکند. بنابراین چنین کسب و کاری وقتی دیگر سرمایهای برای تامین مالی خدمات یا محصولات خود ندارد، زمین میخورد.
حتی کسب و کارهایی که اصطلاحا “غیرانتفاعی” نامیده میشوند، برای پایداری در بلندمدت، باید حداقل تا رسیدن به نقطه سر به سر و برابر شدن هزینهها و درآمدشان، سودآوری داشته باشند تا بتوانند برای سرمایهگذاری مجدد روی یک پروژه، پول داشته باشند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: نکات مهم سودآوری در فروش