نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

تکنیک های فروش خودرو برای نمایشگاه داران

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ

خرید و فروش خودرو پس از مسکن مهمترین انتخاب افراد برای خرید می‌باشد‌، چراکه بیشترین بهای پرداختی را بعد از مسکن دارد و امروزه خودرو یک نیاز مبرم برای افراد است که طبیعتاً امنیت و رفاه نیز جزو پارامترهای مهم آن خواهد بود.

 

شاید بتوان خودرو را یکی از محصولات گران قیمت و در بعضی موارد لوکس ( در ایران ) به حساب آورد  چرا که خرید این کالا نیازمند صرف بخش زیادی از درآمد مصرف کننده ی ایرانی است و در برخی موارد هم مشتری برای خرید خودرو مجبور به دریافت وام از بانک ها و موسسات قرض الحسنه می شود.

از طرف دیگر بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره ی خود و مسافرت های درون شهری به خودرو نیاز پیدا می کنند و این مسئله باعث می شود که به طور جدی به خرید خودرو بیاندیشند.

مجموع این عوامل باعث شده که مصرف کننده ی ایرانی هنگام خرید و یا حتی فروش خودرو وسواس و دقت زیادی از خود نشان دهد چرا که از یک طرف احساس می کند به این محصول نیاز دارد و از طرف دیگر مجبور است بخش زیادی از درآمد خود را بابت آن هزینه کند.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تکنیک های فروش خودرو برای نمایشگاه داران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی