نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

نرم افزار حسابداری سازه حساب

ارائه دهنده نرم افزار های تخصصی حسابداری

مشخصات بلاگ
نرم افزار حسابداری سازه حساب

شرکت سازه حساب درسال 1380 با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و اداری تاسیس گردید این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در تولید نرم افزارهای حسابداری اختصاصی ، ویژه مشاغل مختلف ، در بین مشتریان و همکاران خویش شناخته میشود.
تلفن: 05131630.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، امامت 48، پلاک 63.

هویت برند چیست و چگونه هویت برند طراحی کنیم؟

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

وقتی که شما ( هویت ) برند تلگرام، نایک و حتی رستوران‌های معروف را در سطح شهر یا مکان‌های دیگر مشاهده می‌کنید، بلافاصله تصویری از آن شرکت و یا محصولی که ارائه می‌دهد در ذهن شما ایجاد می‌شود. این پیوند مستقیم که در ذهن شما ایجاد می‌شود، مدرک زنده‌ای از قدرت برند است.

 

این شرکت‌ها هویت خود را با یک برند ایجاد کرده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند به هدف خود در این زمینه دست یابند. شما با برند هر شرکت می‌توانید درست مثل یکی از بستگان، آن را تشخیص دهید.

در این مقاله، ما به شما یاد می‌دهیم که چطور هویت برند خود را ایجاد کنید؛ که تأثیر واقعی بر روی مخاطبین شما داشته باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مفهوم هویت برند را در کسب‌وکار خود ادغام کنید و چگونه وقتی متونی را می‌نویسید و آن را در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود منتشر می‌کنید، به آن توجه داشته باشید. در ادامه گام‌هایی برای ایجاد هویت برند و تبدیل شدن آن به واقعیت آورده شده است.

 

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: هویت برند چیست و چگونه هویت برند طراحی کنیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
سازه حساب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی